Er det bare noget jeg bilder mig ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

MosterA

Maja84 skriver:

Ja efter jeg blev gravid, har jeg ikke kunne klare smagen af light sodavand, synes det smager vildt kunstigt, og ikke altid jeg kan have smagen af alm sodavand da jeg synes det smager for sødt, derudover er min lugtesans gået helt i selvsving, og kan lugte og smage mange mærkelige ting

Er faktisk glad for jeg ikke kan lide smagen af light cola for så drikker jeg da ikke ret meget af det mens jeg er gravid. Er gået over til danskvand med smag - det er nok også bedre i sidste ende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

MosterA

Troede jeg var ved at blive sindsyg, så det glæder mig at andre har det på sammen måde  Heldigvis har jeg ikke noget med lugtesansen endnu!

Det bliver bare lidt svært at holde graviditeten hemmelig ind til scanning når jeg pludselig ikke drikker cola for det har mere eller mindre være kæresten og mit varemærke  Må jo finde på en lille løgn 

Anmeld

9. januar 2011

MosterA

Carina1977 skriver:

Jeg er 6+0 idag, og sjovt nok så synes jeg også at mit glas med cola smagte underligt idag hehe

Lidt sjovt at vi får det næsten samtidig 

Anmeld

9. januar 2011

tandbørsten

hehe, jeg tror som de andre at det er helt normalt at man får en masse ting som pludsellig ikke er så interessant som før man blev gravid.

jeg er selv 9+2 og kan slet ikke klare lugten eller at røre ved rå kød feks..

jeg er spændt på om der kommer flere ting ind i systemet jo længere hen man kommer.

lige et tillægs spørgsmål ; Må man godt som gravid drikke Cola ??

syns bare jeg har læst og hørt så meget om at cola ikke er godt ej heller light produkter ?

Anmeld

9. januar 2011

MosterA

tandbørsten skriver:

hehe, jeg tror som de andre at det er helt normalt at man får en masse ting som pludsellig ikke er så interessant som før man blev gravid.

jeg er selv 9+2 og kan slet ikke klare lugten eller at røre ved rå kød feks..

jeg er spændt på om der kommer flere ting ind i systemet jo længere hen man kommer.

lige et tillægs spørgsmål ; Må man godt som gravid drikke Cola ??

syns bare jeg har læst og hørt så meget om at cola ikke er godt ej heller light produkter ?

Det er vidst noget med at light produkter ikke er så gode, så jeg er faktisk helt glad for det er det jeg syntes ikke smager så godt for så drikker jeg da i hvert fald ikke det.  Er gået over til at drikke mest danskvand med smag eller lemon med sukker 

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

MosterA skriver:

Er faktisk glad for jeg ikke kan lide smagen af light cola for så drikker jeg da ikke ret meget af det mens jeg er gravid. Er gået over til danskvand med smag - det er nok også bedre i sidste ende 

Jeg er selv gået over til at drikke dansk vand med citrus, og det har også den fantastiske egenskab at det hjælper helt fantastisk mod halsbrand

Anmeld

9. januar 2011

LotteGabriella

hihihi, det er meget normalt...

Jeg kunne ikke drikke cola, spise leverpostej, bacon og æg, da jeg var gravid Jeg fik det seriøst DÅRLIGT, fordi jeg synes at det smagte dårligt og bare lugten af stegt bacon var nok til at få mig til at kaste op

Anmeld

9. januar 2011

babyblyp

MosterA skriver:

eller kan det passe at nogle ting smager anderledes end de plejer? 

Jeg er ca 6 uger henne, så det er meget nyt, men jeg syntes bare at der er nogle ting der smager anderledes. F.eks. plejer jeg at drikke Cola Light/Zero hvis jeg ikke drikker vand, men på det seneste syntes jeg det har fået en mærkelig bismag. Og jeg har altid syntes at en mad med æg smagte rigtig godt, men den smager slet ikke af noget mere 

Er det andre der har oplevet noget ligende?

Hejsa..

Vil bare lige gøre dig opmærksom på, at du skal passe på med at drikke light produkter når du er gravid. (sodavand og saftevand-light)

Der er en anerkendt undersøgelse der viser, at 1 liter light produkt om dagen i 78 % tilfælde fører til for tidlig fødsel og ved kun 1 glas om dagen føder 38 % af de undersøgte kvinder for tidligt.

Anmeld

9. januar 2011

MosterA

babyblyp skriver:

Hejsa..

Vil bare lige gøre dig opmærksom på, at du skal passe på med at drikke light produkter når du er gravid. (sodavand og saftevand-light)

Der er en anerkendt undersøgelse der viser, at 1 liter light produkt om dagen i 78 % tilfælde fører til for tidlig fødsel og ved kun 1 glas om dagen føder 38 % af de undersøgte kvinder for tidligt.

Som jeg skrev lidt tideliger er jeg opmærksom på det med light produkter så jeg er glad for at det er det jeg ikke kan lide smagen af mere - så mangler jeg det jo ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.