Er det bare noget jeg bilder mig ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.629 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

MosterA

eller kan det passe at nogle ting smager anderledes end de plejer? 

Jeg er ca 6 uger henne, så det er meget nyt, men jeg syntes bare at der er nogle ting der smager anderledes. F.eks. plejer jeg at drikke Cola Light/Zero hvis jeg ikke drikker vand, men på det seneste syntes jeg det har fået en mærkelig bismag. Og jeg har altid syntes at en mad med æg smagte rigtig godt, men den smager slet ikke af noget mere 

Er det andre der har oplevet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Bondepigen

MosterA skriver:

Jeg er ca 6 uger henne, så det er meget nyt, men jeg syntes bare at der er nogle ting der smager anderledes. F.eks. plejer jeg at drikke Cola Light/Zero hvis jeg ikke drikker vand, men på det seneste syntes jeg det har fået en mærkelig bismag. Og jeg har altid syntes at en mad med æg smagte rigtig godt, men den smager slet ikke af noget mere 

Jeps, det er helt normalt. Jeg bryder mig ikke længere om chokolade. Og kød bryder jeg mig heller ikke om pt. Elsker ellers chokolade normalt, men er da kun glad for at jeg ikke kan lide det nu...så kan det jo være jeg kun tager moderat på...

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Det helt normalt. Ligesom du højest sansynligt kommer til at mærke at din lugtesans også bliver påvirket til at dufte enten "mærkelige ting" eller bare bliver enormt sart og kan lugte ALT...!

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

MosterA skriver:

Ork ja..man kan få de underligste ideer.
Min datter påstod at alt lugtede og smagte af makrelsalat, selv hendes kæreste.

Jiirks siger jeg bare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Jep det er meget normal... 

Jeg har dog ikke mærket til nogle af disse ting endnu... Det kommer nok... 

Anmeld

9. januar 2011

Amso

SussieThyssen skriver:

Ork ja..man kan få de underligste ideer.
Min datter påstod at alt lugtede og smagte af makrelsalat, selv hendes kæreste.

Jiirks siger jeg bare.

Kærligst
Sussie

Er glad for jeg ikke er den eneste der lader det gå ud over kæresten.. Min kæreste har aldrig lidt så meget af dårlige ånde som han gør nu  !! Hehe.. Så beder ham om at gå ud og børste tænder lidt oftere en gang i mellem. Hehe.. Selv om jeg jo godt ved det er mig der er ved at være sart med de lugte. Lidt synd for ham faktisk..  For han har aldrig lidt af det før..... jeg blev gravid... 

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

MosterA skriver:

Jeg er 6+0 idag, og sjovt nok så synes jeg også at mit glas med cola smagte underligt idag hehe

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

Amso skriver:

Er glad for jeg ikke er den eneste der lader det gå ud over kæresten.. Min kæreste har aldrig lidt så meget af dårlige ånde som han gør nu  !! Hehe.. Så beder ham om at gå ud og børste tænder lidt oftere en gang i mellem. Hehe.. Selv om jeg jo godt ved det er mig der er ved at være sart med de lugte. Lidt synd for ham faktisk..  For han har aldrig lidt af det før..... jeg blev gravid... 

Jeg kan ikke klare lugten af min kærestes deo....dvs. jeg ikke kan klare at være i nærheden af ham længere *lol*

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Carina1977 skriver:

Jeg kan ikke klare lugten af min kærestes deo....dvs. jeg ikke kan klare at være i nærheden af ham længere *lol*

ååååårrhh..  Hehe.. Ja den var så lidt værre.. hehe..

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

MosterA skriver:

Ja efter jeg blev gravid, har jeg ikke kunne klare smagen af light sodavand, synes det smager vildt kunstigt, og ikke altid jeg kan have smagen af alm sodavand da jeg synes det smager for sødt, derudover er min lugtesans gået helt i selvsving, og kan lugte og smage mange mærkelige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.