Hun siger at barnet er hans! (Lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

SussieThyssen

Puuh hvor er det rodet.
Jeg tror, at hun med sin opførsel godt er klar over at den er gal.
Men du kan ikke blande dig yderligere.
Så mit råd er stadig, at det må din bror selv rode sig ud af.
Han er et voksent menneske, og må så selv tage sine valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Puuh hvor er det rodet.
Jeg tror, at hun med sin opførsel godt er klar over at den er gal.
Men du kan ikke blande dig yderligere.
Så mit råd er stadig, at det må din bror selv rode sig ud af.
Han er et voksent menneske, og må så selv tage sine valg.

tak

Man kan jo kun håber han selv lugter lunten en dag. Dog vil jeg være en lyttende øre og en skulder at græd på for dem begge.

Anmeld

9. januar 2011

eElak

Det lyder til at brormand skal spørge efter en faderskabstest... 

De historier du fortæller hænger slet ikke sammen, så kan da godt forstå at du er forvirret.... 

har du i øvrigt set skanningsbillleder eller lgin. endnu??

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

De historier du fortæller hænger slet ikke sammen, så kan da godt forstå at du er forvirret.... 

Nej jeg har ikke set noget endnu fra hende, i starten sagde de jo at de var til læge osv. men hun fortæller mig at lægen ikke kunne sige hvor længe hun var og hvornår hendes termin var, at hun har en dårlig og dum læge.

Jeg har en veninde der er gravid, hun og hendes kæreste tog til lægen og der blev spurgt hvornår hun havde sidste mens, og hun fortalte mig at derefter fik hun at vide at hun var 4 uger henne og har termin i juli måned ( jeg kender godt den præcise dato, men jeg vil ikke sige det her )

Og så præcis var hendes læge. Hun fik en masse tider til scanninger og alt sådan noget med det samme.

Men jeg har aldrig hørt min svigerinde snakke om scanning, jordmoder eller andet hvilket jo er sært.

Også hører jeg pludselig fra hende igen hvor hun så siger at hun skal til scanning i januar måned og pludselig har termin d. 13 august. Og det er selvom hun sagde at hun var gravid i september måned.

Anmeld

9. januar 2011

SSL

KaLee skriver:

Faderskabstest, han kan sige han er i tvivl om hvorvidt han er faren, og så SKAL der tages en test, da kommunen skal indhente børnepengene til hende, via faren - så hvis der er tvivl, så sig videre at han skal bede lægen om det, når hun føder

Anmeld

9. januar 2011

eElak

SSL skriver:

Faderskabstest, han kan sige han er i tvivl om hvorvidt han er faren, og så SKAL der tages en test, da kommunen skal indhente børnepengene til hende, via faren - så hvis der er tvivl, så sig videre at han skal bede lægen om det, når hun føder

Præcis.... Når der er flere valgmuligheder som fædre, så SKAL der laves en faderskabstest... 

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Jeg har ikke lyst til at sige sådan til ham ligeud, jeg håber at han selv kan se at der er noget galt og han selv beder om en.

Men det vil han jo også hvis de nogensinde går fra hinanden og han ikke mener det er ham der skal hænge på børnepenge, hvis han ikke er faderen.

Men når de stadig er sammen som et par, så vil han ikke.

Men jeg synes bare at jeg skal lade dem gøre det de er bedst til skændes og slå op, være væk fra hinanden i noget tid og finde tilbage igen.

Jeg behøver faktisk ikke gøre nogett som helst, de klarer det med at skændes og slå op rigtig flot selv

Anmeld

9. januar 2011

SSL

Anonym skriver:

Jeg har ikke lyst til at sige sådan til ham ligeud, jeg håber at han selv kan se at der er noget galt og han selv beder om en.

Men det vil han jo også hvis de nogensinde går fra hinanden og han ikke mener det er ham der skal hænge på børnepenge, hvis han ikke er faderen.

Men jeg synes bare at jeg skal lade dem gøre det de er bedst til skændes og slå op, være væk fra hinanden i noget tid og finde tilbage igen.

Jeg behøver faktisk ikke gøre nogett som helst, de klarer det med at skændes og slå op rigtig flot selv

Personligt ville JEG sige det til min bror, men vi har også et dejlig tæt forhold og kan tale sammen om sådanne ting, både den ene og anden vej rundt.. Han ved jeg kun vil ham det bedste, og så selvom det er et følsomt emne.. Men det er fordi jeg synes det er en sørgelig historie med en far der knytter sig til et barn han senere finder ud af ikke er hans Men det er jo selvf. kun dig der ved hvordan du skal håndtere din bror i denne situation, men altså - faderskabstesten er jo en mulighed når de har sådan et forhold  Held og lykke

Anmeld

9. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Men hvis han først skriver under som fader, så klapper "fælden" jo.... Når der først er skrevet under, er det meget svært at få amtet til at godkende en faderskabstest.Men helt ærligt, så bør din bror på 26 år, vitterligt selv ligge og rode med de værste problemer.... Han er da gammel nok til selv at løse dem.

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Men hvis han først skriver under som fader, så klapper "fælden" jo.... Når der først er skrevet under, er det meget svært at få amtet til at godkende en faderskabstest.Men helt ærligt, så bør din bror på 26 år, vitterligt selv ligge og rode med de værste problemer.... Han er da gammel nok til selv at løse dem.

Ja men han elsker hende, og har svært ved at finde kærester fordi han er lidt anderledes end andre. Men jeg har tænkt mig at sige det til ham så må han hade mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.