KaLee skriver:
Det lyder til at brormand skal spørge efter en faderskabstest... 
De historier du fortæller hænger slet ikke sammen, så kan da godt forstå at du er forvirret....
har du i øvrigt set skanningsbillleder eller lgin. endnu??
Nej jeg har ikke set noget endnu fra hende, i starten sagde de jo at de var til læge osv. men hun fortæller mig at lægen ikke kunne sige hvor længe hun var og hvornår hendes termin var, at hun har en dårlig og dum læge.
Jeg har en veninde der er gravid, hun og hendes kæreste tog til lægen og der blev spurgt hvornår hun havde sidste mens, og hun fortalte mig at derefter fik hun at vide at hun var 4 uger henne og har termin i juli måned ( jeg kender godt den præcise dato, men jeg vil ikke sige det her )
Og så præcis var hendes læge. Hun fik en masse tider til scanninger og alt sådan noget med det samme.
Men jeg har aldrig hørt min svigerinde snakke om scanning, jordmoder eller andet hvilket jo er sært.
Også hører jeg pludselig fra hende igen hvor hun så siger at hun skal til scanning i januar måned og pludselig har termin d. 13 august. Og det er selvom hun sagde at hun var gravid i september måned.
Anmeld