Hej folkens!
Jeg har en mistanke om at min svigerinde ikke er helt ærlig overfor os og min svoger.
Min svigerinde og svoger ringer og fortæller os at de venter, vi lykønsker dem af hele vore hjerter. Det skal lige siges at de har et on/off forhold fordi de skændes hele tiden og ikke kan gå på kompromis, de været kærester i 3 år og ud af dem var de rigtig kærester i halvdelen.
Og pga af et kæmpe skænderi har de været fra hinanden, fra juni til slutningen af august, de er ikke meget for at indrømme at de begge har haft sex mens de har været singel, men det har de 100% for de har da indrømmet det til andre i familien, men de kan bare ikke sige det lige ud til hinanden.
Men de ringer til os ihvertfald inden den 20. sep. og fortæller at de er gravid.
Da vi snakker sammen efter hun har fortalt at hun venter fortæller hun mig at hun var sammen med en fyr mens hun var singel, hun var ikke på p-piller og hun er ikke sikker på han brugte beskyttelse, Men hun kan ihvertfald forsikre os om at barnet er min svogers barn.
Og det synes jeg er lidt skørt at hun føler at hun skal det, for mig er det som om at hun ivrigt prøver at forsikre mig om at barnet er min svogers, og det synes jeg ikke virker rigtig.
Hun ringer jo til os i september og siger at hun er gravid og så burde hun jo føde i i juni måned og hvis hun har været måske 4 uger henne så i maj. IKK?
Men lige pludselig annoncer hun til hele familien helt uden videre at lægen har sat hende til 13. august så skulle hun jo være gravid fra i midten af november ?
Og det kan for mig ikke hænge helt sammen. Ingen har ville spørge hende hvordan det kan ske og hun virker ikke til selv at ville give os en forklaring.
Jeg ved ikke hvad jeg dog skal tro.
1.Er hun virkelig så dum at sige at hun skal føde i august bare for at for få min svoger til at lyde mere som far til barnet?
2.Var hun måske slet ikke gravid helt tilbage i september, var det måske bare ønske tænkning, og en løgn?
3.Har hun mon mistet barnet, uden at sige det, også senere blevet gravid i november?
Men hvis jeg må have lov til at spørge dig, hvilken af de tre muligheder lyder mest sandsynlig? Eller kan du se en helt fjerde løsning?