Svar gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Han er lige blevet 6. Han er meget pålidelig og virker fremme for sin alder. Jeg tror ikke han lyver. Det gør jeg bare ikke! Sidder og får i tårer i øjnene bare at skrive om det!

Har selv prøvet at forstille mig hvordan han skulle være faldet så det gir et rundt mærke, jeg har endda kastet mig hen af et tæppe i forsøg på at se et resultat. Det gjorde ondt,-men såret blev aflangt i det og ridset. Hans var fint og rundt. Jeg forstår det ikke. Jeg frygter noget der måske ikke er grund til at frygte,men jeg er bange for at han slet ikke er faldet hen af et tæppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

BellaT

Anonym skriver:

Han fortalte os det den 11 dec så det er ret nyt. Vi har haft en mistanke men..Ingen beviser og drengen sagde ikke et ord. Og nu har vi bare den grimme smag i munden med at det har stået på i længere tid. Vi har ikke set ham med andre mærker end udover det de fleste drenge kommer hjem med. Børn er jo børn,men det mærke der..Vi syntes bare det er mærkeligt  

Politiet,statsforvaltningen,kommunen og børnehaven er involveret. Vi skal til møde den 17 jan. Jeg hader det. Jeg er så gal. Det er svært at beskrive. Men jeg er bange og gal

Puuha! I må have det helt forfærdeligt. Kan slet ikke engang sætte mig ind i det.

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Han fortalte os det den 11 dec så det er ret nyt. Vi har haft en mistanke men..Ingen beviser og drengen sagde ikke et ord. Og nu har vi bare den grimme smag i munden med at det har stået på i længere tid. Vi har ikke set ham med andre mærker end udover det de fleste drenge kommer hjem med. Børn er jo børn,men det mærke der..Vi syntes bare det er mærkeligt  

Politiet,statsforvaltningen,kommunen og børnehaven er involveret. Vi skal til møde den 17 jan. Jeg hader det. Jeg er så gal. Det er svært at beskrive. Men jeg er bange og gal

jamen hvor er det godt at i har gjort noget.

uh jeg får helt kuldegysninger når jeg læser den slags. håber virkelig at i får styr på det hele. men hvorfor pokker skal der gå så lang tid, før i skal til møde

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er det muligt..?

Jep.
Min søn tog sig en ordentlig glidetur på et gulvtæppe hos sin far og kom hjem med to store brændemærker på hvert knæ.
Så det kan det sagtens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Vil lige sige at vi har tilbageholdt ham siden han fortalte os det. Min kæreste ricikere at komme i fængsel,men vi turde ikke at aflevere ham. Moderen har virket ligeglad med situationen, hun ringede ikke en gang på hans fødselsdag I onsdags (mener jeg det var) de var i fogedretten. Moderen havde ikke oplyst noget omkring sagen til fogedretten selvom hun vidste vi havde kontaktet politiet ,statsforvaltingen ect. Grundet den specielle grund til tilbageholdelsen valgte dommeren at afvente med at sige den dom indtil vi har været til møde i statsforvaltningen. Det er den 17 jan. Men drengen er ved os. Så lige nu haster det ikke som det ville have gjort hvis vi havde afleveret ham. Vi mangler bare klarhed og hjælp til at håndtere det her. Vi får ingen af delene før vi ved hvad der er sket

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vil lige sige at vi har tilbageholdt ham siden han fortalte os det. Min kæreste ricikere at komme i fængsel,men vi turde ikke at aflevere ham. Moderen har virket ligeglad med situationen, hun ringede ikke en gang på hans fødselsdag I onsdags (mener jeg det var) de var i fogedretten. Moderen havde ikke oplyst noget omkring sagen til fogedretten selvom hun vidste vi havde kontaktet politiet ,statsforvaltingen ect. Grundet den specielle grund til tilbageholdelsen valgte dommeren at afvente med at sige den dom indtil vi har været til møde i statsforvaltningen. Det er den 17 jan. Men drengen er ved os. Så lige nu haster det ikke som det ville have gjort hvis vi havde afleveret ham. Vi mangler bare klarhed og hjælp til at håndtere det her. Vi får ingen af delene før vi ved hvad der er sket

I må da have en psykolog ind over barnet. De kan ofte liste tingene ud af dem på en god måde.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Det håber vi at vi får.. gerne snart! Hver dag føles som en evighed

Anmeld

8. januar 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Lidt over lænden. Min kærestes søn har fortalt at han bliver slået af hans mors kæreste. Som den sidste måned er gået kom vi i tanke om en skade han fik i starten af sidste år. Det var rundt,sad nederst på ryggen,over lænden,var på str med en 5er. Da vi spurgte moderen hvordan drengen havde fået det mærke gav hun røret til hendes kæreste som svarede "Han faldt på et gulvtæppe". Vi tænkte bare hm..okay..og lod det ligge. Men for nylig fortalte drengen os at han blev slået og var bange og nu frygter vi at det har stået på længere tid end vi troede. Men flertallet af stemmer viser at det er normalt med sådan et mærke. Det troede vi ikke. Men tak for jeres svar

hvor gammel er drengen og jeg vil sige at det er et sjovt sted at få et rundt brændmærke fra et fald på et tæppe men skal self. ikke umulig gøre det, men jeg vil helt sikkert tag det seriøst når et barn fortæller sådan noget.

Anmeld

8. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Er det muligt..?

ville sig ja...'

Tobias faldt ud af sin fasters seng for 2 mdr siden ca og ramt kun gulvtæppe sådan nået høgulvtæppe og han fik det der ligne et brandmærke i panden og blodnæse...

Mvh Henriette

Anmeld

9. januar 2011

Cris

Anonym skriver:

Lidt over lænden. Min kærestes søn har fortalt at han bliver slået af hans mors kæreste. Som den sidste måned er gået kom vi i tanke om en skade han fik i starten af sidste år. Det var rundt,sad nederst på ryggen,over lænden,var på str med en 5er. Da vi spurgte moderen hvordan drengen havde fået det mærke gav hun røret til hendes kæreste som svarede "Han faldt på et gulvtæppe". Vi tænkte bare hm..okay..og lod det ligge. Men for nylig fortalte drengen os at han blev slået og var bange og nu frygter vi at det har stået på længere tid end vi troede. Men flertallet af stemmer viser at det er normalt med sådan et mærke. Det troede vi ikke. Men tak for jeres svar

Åh nej! Det lyder meget mystisk! Jeg ville følge op på ham, så meget I kan og se, hvor tit han kommer med skade... Og så ville jeg tage en beslutning, når I er sikker på, at der er noget galt, for der er inget barn der skal igennem det der!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.