Anonym skriver:
Lidt over lænden. Min kærestes søn har fortalt at han bliver slået af hans mors kæreste. Som den sidste måned er gået kom vi i tanke om en skade han fik i starten af sidste år. Det var rundt,sad nederst på ryggen,over lænden,var på str med en 5er. Da vi spurgte moderen hvordan drengen havde fået det mærke gav hun røret til hendes kæreste som svarede "Han faldt på et gulvtæppe". Vi tænkte bare hm..okay..og lod det ligge. Men for nylig fortalte drengen os at han blev slået og var bange og nu frygter vi at det har stået på længere tid end vi troede. Men flertallet af stemmer viser at det er normalt med sådan et mærke. Det troede vi ikke. Men tak for jeres svar 
Hmm..... Den var værre...
Altså man kan godt få et mærke som er den størrelse, men placeringen ville jeg ikke mene passer overens.. for hvordan pokker falder man går slår sig lige der? Har siddet og prøver og vende og dreje mig i sofaen, for det lyder godt nok mystisk...
Hvor gammel er drengen?
Men jeg syntes bestemt i skal holde øje, og er der mere, ville jeg da helt bestemt snakke med moderen og/eller kommunen, da det er stærkt strafbart og slå børn.. Men det kommer igen an på hans alder, da de kan være hurtige til og "lyve" selvom de ikke ved at de gør det...
Lidt rodet, men jeg håber og
for i finder frem til hvad der er sket, og hvorfor han er utryg og bange..
Anmeld