Svar gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Så hvis et barn falder og får et brændmærke på str med en 5er er det normalt?

Det synes jeg lyder ret stort -en 5 krone- men ja, jeg tror godt det kan lade sig gøre. Er det på knæet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Tkcuf

Ja jeg får tit brændmærker af at kravle rundt på gulvet.. 

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Så hvis et barn falder og får et brændmærke på str med en 5er er det normalt?

jep hvis barnet har bare ben, så kan fald på tæppe godt give brandmærke. men hvad får dig til at spørge, for du virker utryg ved det?

Anmeld

8. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ja vil os mene det er normalt, men kommer nok os lidt an på hvor det sidder henne det mærke?

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Lidt over lænden. Min kærestes søn har fortalt at han bliver slået af hans mors kæreste. Som den sidste måned er gået kom vi i tanke om en skade han fik i starten af sidste år. Det var rundt,sad nederst på ryggen,over lænden,var på str med en 5er. Da vi spurgte moderen hvordan drengen havde fået det mærke gav hun røret til hendes kæreste som svarede "Han faldt på et gulvtæppe". Vi tænkte bare hm..okay..og lod det ligge. Men for nylig fortalte drengen os at han blev slået og var bange og nu frygter vi at det har stået på længere tid end vi troede. Men flertallet af stemmer viser at det er normalt med sådan et mærke. Det troede vi ikke. Men tak for jeres svar

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

du skal altid tage den slags alvorligt, og hvis drengen siger han bliver slået, så er det jeres ansvar at snakke med moderens kæreste om det.

hvis han samtidig siger at han er bange, så fortæller han det jo netop for at blive hjulpet. men måske i allerede er kommet så vidt.

Anmeld

8. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Anonym skriver:

Lidt over lænden. Min kærestes søn har fortalt at han bliver slået af hans mors kæreste. Som den sidste måned er gået kom vi i tanke om en skade han fik i starten af sidste år. Det var rundt,sad nederst på ryggen,over lænden,var på str med en 5er. Da vi spurgte moderen hvordan drengen havde fået det mærke gav hun røret til hendes kæreste som svarede "Han faldt på et gulvtæppe". Vi tænkte bare hm..okay..og lod det ligge. Men for nylig fortalte drengen os at han blev slået og var bange og nu frygter vi at det har stået på længere tid end vi troede. Men flertallet af stemmer viser at det er normalt med sådan et mærke. Det troede vi ikke. Men tak for jeres svar

Altså jeg kunne forstå hvis det var på knæet eller albuen, men har lidt svært ved at se hvordan man laver en rundt brandmærke af at falde på lænden...

Men er ikke sikker..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. januar 2011

BellaT

Anonym skriver:

Går I videre med det som sønnen garanteret har brugt alt sit mod på at fortælle jer?

Undskyld, hvis jeg går over din grænse ved at spørge.. Men av.

Anmeld

8. januar 2011

TTM

Anonym skriver:

Hmm..... Den var værre...

Altså man kan godt få et mærke som er den størrelse, men placeringen ville jeg ikke mene passer overens.. for hvordan pokker falder man går slår sig lige der? Har siddet og prøver og vende og dreje mig i sofaen, for det lyder godt nok mystisk...

Hvor gammel er drengen?

Men jeg syntes bestemt i skal holde øje, og er der mere, ville jeg da helt bestemt snakke med moderen og/eller kommunen, da det er stærkt strafbart og slå børn.. Men det kommer igen an på hans alder, da de kan være hurtige til og "lyve" selvom de ikke ved at de gør det...

Lidt rodet, men jeg håber og for i finder frem til hvad der er sket, og hvorfor han er utryg og bange..

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Han fortalte os det den 11 dec så det er ret nyt. Vi har haft en mistanke men..Ingen beviser og drengen sagde ikke et ord. Og nu har vi bare den grimme smag i munden med at det har stået på i længere tid. Vi har ikke set ham med andre mærker end udover det de fleste drenge kommer hjem med. Børn er jo børn,men det mærke der..Vi syntes bare det er mærkeligt  

Politiet,statsforvaltningen,kommunen og børnehaven er involveret. Vi skal til møde den 17 jan. Jeg hader det. Jeg er så gal. Det er svært at beskrive. Men jeg er bange og gal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.