Er jeg totalt i hegnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Chalala85

StinnaS skriver:

Puha, den bliver sgu også svær at efterfølge og kan godt forstå, hvis det måske kan føles lidt anti-klimaks at blive friet til, efter den omgang - og jeg forstår samtidig godt at du vil have noget helt andet... Jeg vil rigtig gerne fortælle dig hvordan jeg blev forlovet, for at give dig den lidt modsatte ende:

Jeg blev forlovet med min kommende mand i 2009, hvor han gik på knæ med en diamant ring (da vi begge stadig var studerende). - Frieriet foregik i vores (daværende) lejlighed på 49 m2, efter han havde lavet middag til mig derhjemme på 2 kogeplader og med en film vi fandt i stakken.

Der var ingen kjole, der var ingen roser - og min smukke ring som jeg elsker, er hverken kæmpe eller så dyr at min kæreste har gæld resten af livet..

Men det han sagde til mig, vil jeg aldrig glemme - og selvom jeg forestillede mig et "finere" frieri som yngre, så kunne det bare ikke være bedre i min verden, og det vil være en dag jeg husker for altid... 

Jeg giver dig min historie, fordi jeg synes du skulle have et eksempel på et mere simpelt frieri, som sagtens kan være smuk alligevel 

Og så kan du måske sige at du ønske en blå diamant eller måske en helt anden adelsten - eller bare en anden slags ring 

og der er jo tusinde af andre måder at gøre et stort frieri på, som fx på en lækker ferie, et romantisk ophold i en hytte etc.

åhh det lyder også super sødt. Jeg har heller ingen ønsker om et kæmpe frieri.. bare det er pladder romantisk hihi.. men min søde kærester har en eller anden ide om at jo dyrere og større ting er jo gladere bliver jeg..og det er da ogs super dejligt at blive forkælet.. bare ikke på den samme måde som han gjorde det for hende.. tror måske jeg skal liste den ind på et tidspunkt og sådan sige på en pæn måde at hvis han nogensinde går på knæ så må det aldrig være som med hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

tinasmor

Synes egentlig også det er mærkeligt at hans familie og venner sidder og kommenterer et frieri eller bryllup når de er skilt og når han sidder med en ny. Jeg kunne da aldrig finde på at nævne en exkæreste eller lign. til en ven som sidder med en ny kæreste.

Kan forstå hvis de en enkelt gang havde sagt noget, men hvis de kommer frem igen og igen, så synes jeg faktisk du må melde ud hvordan du har det.

prøv istedet også at tænke på, (hvis du bliver ked eller jaloux) at det kan godt være det var en fint frieri eller bryllup. Men hvis ægteskabet kun varede 7 måneder, ja så var indholdet jo ikke så godt. Og i virkeligheden er alt end det det jo ikke vigtigt.

Anmeld

9. januar 2011

Chalala85

Henriettemortil4 skriver:

her hvies hun tit frem eller tales om hende især..De var sammen i 15 år og har en søn på 13 så de skal jo af og til desværre snakke sammen..

De har dog ikke været gift men haft stor gård sammen rejste osv osv.Jge tog det roligt i starte da de var mega uvenner ja så kunnede sammen og nu igen mega uvenner..men han har da også en film med deres rejse og da hans søn var lille osv dog kun billede af sin søn igen med hende på pyha for det...

det er ikke nemt altid af være den nye slet ikke når de har været sammen i så mange år og barn sammen.

Men jeg tro kun man kan lad være med af tænke på det snakke med familie og ham om hvordanman har det når der snakkes om gammel dag før ens tid...

Ja også håbe på ens bryllup bleber meget mere ind deres var...

*SSS*..

Mvh Henriette sov godt alle på baby.dk...

jeg kan jo kun sige at heldigvis havde de ingen børn også.. det tror jeg ikke jeg kunne klare hvis jeg skule have hende så tæt på... men ja det kan sku være hårdt at komme ind som den nye.. der er jo en del at leve op til

Anmeld

9. januar 2011

Chalala85

tinasmor skriver:

Synes egentlig også det er mærkeligt at hans familie og venner sidder og kommenterer et frieri eller bryllup når de er skilt og når han sidder med en ny. Jeg kunne da aldrig finde på at nævne en exkæreste eller lign. til en ven som sidder med en ny kæreste.

Kan forstå hvis de en enkelt gang havde sagt noget, men hvis de kommer frem igen og igen, så synes jeg faktisk du må melde ud hvordan du har det.

prøv istedet også at tænke på, (hvis du bliver ked eller jaloux) at det kan godt være det var en fint frieri eller bryllup. Men hvis ægteskabet kun varede 7 måneder, ja så var indholdet jo ikke så godt. Og i virkeligheden er alt end det det jo ikke vigtigt.

nej præcis. De skulle aldrig have været gift.. men de var ungdomskærester og selvom han havde taget hende i deres seng med en anden 2 gange og hun havde rodet rundt ved siden af flere gange så friede han alligevel selvom han ikke var sikker... så er man virkelig dum.. de værste er jo nok at han ikke rigtig havde stærke følelser for hende men det føltes som pligt at blive gift når nu de havde været sammen så mange år.. øvøv.. men ja der er ikke andet for end at melde ud tror jeg

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

Chalala85 skriver:

Ja det var nok en meget godt ide. Heldigvis forguder mine svigerforældre mig og min søn, så det hjælper. Det kunne egentlig ikke særlig godt lide hans x men hele det skide frieri og bryllup var bare sååå smukt.. blah blah bvard

Hvis du ved netop de forguder dig og din søn, så ville jeg bare tage resten i stiv arm og fyrre en eller anden kæk bemærkning af næste gang... "om det ikke snart er et nedslidt emne og snakke om!" eller lign. Netop svigerforældrenes accept synes jeg da er den vigtigste, så skide værd med de andre :-)
Og som sagt, jeg synes kun man blir stærkere af og sige sin mening end og holde igen og sidde og få det dårligt over det gang på gang.

Er også glad for jeg har de bedste svigerforældre nu med ham jeg har barn med - det er altså bare vigtigt i mit liv at man kan med dem der er tættest ;-)

Håber du tager "kampen" op - i så fald held og lykke

Anmeld

9. januar 2011

Chalala85

Lou87 skriver:

Hvis du ved netop de forguder dig og din søn, så ville jeg bare tage resten i stiv arm og fyrre en eller anden kæk bemærkning af næste gang... "om det ikke snart er et nedslidt emne og snakke om!" eller lign. Netop svigerforældrenes accept synes jeg da er den vigtigste, så skide værd med de andre :-)
Og som sagt, jeg synes kun man blir stærkere af og sige sin mening end og holde igen og sidde og få det dårligt over det gang på gang.

Er også glad for jeg har de bedste svigerforældre nu med ham jeg har barn med - det er altså bare vigtigt i mit liv at man kan med dem der er tættest ;-)

Håber du tager "kampen" op - i så fald held og lykke

Det har jeg i sinde at gøre nu.. det andet tærer for meget på ens humør og kræfter ;-)

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

Chalala85 skriver:

Det har jeg i sinde at gøre nu.. det andet tærer for meget på ens humør og kræfter ;-)

Enig :-)
Håber det ender godt..  
^ hører gerne om resultatet ;-)

Anmeld

9. januar 2011

Chalala85

Lou87 skriver:

Enig :-)
Håber det ender godt..  
^ hører gerne om resultatet ;-)

Håber jeg også og fortæller gerne hvordan det er gået

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

Chalala85 skriver:

Håber jeg også og fortæller gerne hvordan det er gået

SUPER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.