Er jeg totalt i hegnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Chalala85

Carina1984 skriver:

Årh min kæreste og xkonen blev heldigvis enige om det sammen så der er ik noget der sku leves op til. Og han friede da også 23/12-09

åhh hvor herligt.. jeg håber virkelig det sker en dag... men jeg er bare bange for hvis det bliver noget ala det samme.. det vil jeg slet ikke kunne magte tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

Hej piger...Min skønne mand var gift i 7 mrd med x-konen self som han så havde haft et turblent forhold til on and off i 11 år. Hans frieri var så meget meget stort... Jeg må indrømme at jeg har ikke lyst til at høre om det frieri osv for det gør mig utilpas.. jeg får nærmest rislen i hele kroppen og bliver små trist... ved godt det er fortid osv men ja.. jeg vil jo gerne giftes en dag.. men ham. Så vil egentlig ikke vide alt det der..Nu er det ikke ham der sidder og fortæller... men når der er familiekomsammen osv så dukker det lige op til tider... ellers hvis familien ser film og billeder af gamle dage som de tit holder... slasko så får jeg det lige smidt i ansigtet igen.Ved godt alle har bagage men jaaa.. jeg synes bare det giver mig en ubehagelig følelse og føler mig ilde til mode.. som om jeg ikke er tilstrækkelig!?Er det forkert af mig ikke at ville sidde og smile og synes ih hvor lyder det som et dejlig frieri og bryllup...

Tjaaa..det er jo ikke til at komme uden om engang imellem, selvom jeg jo nok synes, at de godt kunne vise noget hensyn.
Jeg har da ikke oplevet min svigerfamilie hive billeder frem og snakke om min mands x kone m.m.
Men igen...i min familie har min x-mand været en del af familielivet i min mands og mit forhold lige fra starten, og han vidste, at det måtte han acceptere. Men sidde og rippe op i frieri og andre livsbegivenheder har hverken jeg eller min familie nogen sinde serveret for ham.
Så jeg synes da, at du måske lidt forsigtigt skulle trække dig tilbage og holde lav profil hvis snakken går på de dele.
Så kan det vel være at de med tiden fatter pointen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

Chalala85 skriver:

nej præcis.. men tror ikke alle tænker sådan.. og så føler man bare hun var "bedre" end mig

Ja det kan jeg godt forstå!

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..det er jo ikke til at komme uden om engang imellem, selvom jeg jo nok synes, at de godt kunne vise noget hensyn.
Jeg har da ikke oplevet min svigerfamilie hive billeder frem og snakke om min mands x kone m.m.
Men igen...i min familie har min x-mand været en del af familielivet i min mands og mit forhold lige fra starten, og han vidste, at det måtte han acceptere. Men sidde og rippe op i frieri og andre livsbegivenheder har hverken jeg eller min familie nogen sinde serveret for ham.
Så jeg synes da, at du måske lidt forsigtigt skulle trække dig tilbage og holde lav profil hvis snakken går på de dele.
Så kan det vel være at de med tiden fatter pointen.

Kærligst
Sussie

Det tror jeg også jeg vil prøve næste gang.. det andet kan jeg simpekthen ikke acceptere... lidt hensyn er vel ikke for meget at forlange

Anmeld

8. januar 2011

>>Carina<<

Chalala85 skriver:

åhh hvor herligt.. jeg håber virkelig det sker en dag... men jeg er bare bange for hvis det bliver noget ala det samme.. det vil jeg slet ikke kunne magte tror jeg...

Syns du ska sige til ham at NÅR (ikke hvis ) han frier så vil du ik ha det minder om frieriet til hans x. Og så ska han fanme bare respektere det!!!Må jeg spørge hvordan det frieri var siden de stadig taler om det!?

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

Carina1984 skriver:

Syns du ska sige til ham at NÅR (ikke hvis ) han frier så vil du ik ha det minder om frieriet til hans x. Og så ska han fanme bare respektere det!!!Må jeg spørge hvordan det frieri var siden de stadig taler om det!?

tror ogs jeg vil nævne det når det er...

Du kan få en kort version af den del jeg kender... han købte en kæmpe og jeg mener kæmpe diamant ring.. solgte sin bil for at købe den.. købte en aften kjole til hende... fik hende hentet i en lemo og kørt til radison hvor de skulle spise.. han annoncerede det i radioen.. der var en masse andet som jeg nok helt bevidst har glemt

Anmeld

9. januar 2011

H+S Skjolgborg.

her hvies hun tit frem eller tales om hende især..De var sammen i 15 år og har en søn på 13 så de skal jo af og til desværre snakke sammen..

De har dog ikke været gift men haft stor gård sammen rejste osv osv.Jge tog det roligt i starte da de var mega uvenner ja så kunnede sammen og nu igen mega uvenner..men han har da også en film med deres rejse og da hans søn var lille osv dog kun billede af sin søn igen med hende på pyha for det...

det er ikke nemt altid af være den nye slet ikke når de har været sammen i så mange år og barn sammen.

Men jeg tro kun man kan lad være med af tænke på det snakke med familie og ham om hvordanman har det når der snakkes om gammel dag før ens tid...

Ja også håbe på ens bryllup bleber meget mere ind deres var...

*SSS*..

Mvh Henriette sov godt alle på baby.dk...

Anmeld

9. januar 2011

Calliope

Chalala85 skriver:

tror ogs jeg vil nævne det når det er...

Du kan få en kort version af den del jeg kender... han købte en kæmpe og jeg mener kæmpe diamant ring.. solgte sin bil for at købe den.. købte en aften kjole til hende... fik hende hentet i en lemo og kørt til radison hvor de skulle spise.. han annoncerede det i radioen.. der var en masse andet som jeg nok helt bevidst har glemt

Puha, den bliver sgu også svær at efterfølge og kan godt forstå, hvis det måske kan føles lidt anti-klimaks at blive friet til, efter den omgang - og jeg forstår samtidig godt at du vil have noget helt andet... Jeg vil rigtig gerne fortælle dig hvordan jeg blev forlovet, for at give dig den lidt modsatte ende:

Jeg blev forlovet med min kommende mand i 2009, hvor han gik på knæ med en diamant ring (da vi begge stadig var studerende). - Frieriet foregik i vores (daværende) lejlighed på 49 m2, efter han havde lavet middag til mig derhjemme på 2 kogeplader og med en film vi fandt i stakken.

Der var ingen kjole, der var ingen roser - og min smukke ring som jeg elsker, er hverken kæmpe eller så dyr at min kæreste har gæld resten af livet..

Men det han sagde til mig, vil jeg aldrig glemme - og selvom jeg forestillede mig et "finere" frieri som yngre, så kunne det bare ikke være bedre i min verden, og det vil være en dag jeg husker for altid... 

Jeg giver dig min historie, fordi jeg synes du skulle have et eksempel på et mere simpelt frieri, som sagtens kan være smuk alligevel 

Og så kan du måske sige at du ønske en blå diamant eller måske en helt anden adelsten - eller bare en anden slags ring 

og der er jo tusinde af andre måder at gøre et stort frieri på, som fx på en lækker ferie, et romantisk ophold i en hytte etc.

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

Chalala85 skriver:

Hej piger...Min skønne mand var gift i 7 mrd med x-konen self som han så havde haft et turblent forhold til on and off i 11 år. Hans frieri var så meget meget stort... Jeg må indrømme at jeg har ikke lyst til at høre om det frieri osv for det gør mig utilpas.. jeg får nærmest rislen i hele kroppen og bliver små trist... ved godt det er fortid osv men ja.. jeg vil jo gerne giftes en dag.. men ham. Så vil egentlig ikke vide alt det der..Nu er det ikke ham der sidder og fortæller... men når der er familiekomsammen osv så dukker det lige op til tider... ellers hvis familien ser film og billeder af gamle dage som de tit holder... slasko så får jeg det lige smidt i ansigtet igen.Ved godt alle har bagage men jaaa.. jeg synes bare det giver mig en ubehagelig følelse og føler mig ilde til mode.. som om jeg ikke er tilstrækkelig!?Er det forkert af mig ikke at ville sidde og smile og synes ih hvor lyder det som et dejlig frieri og bryllup...

Åhr din stakkel - har selv prøvet det.. dog ikke med en x kone, men med en x kæreste der blev snakket om konstant!
Og jeg VED at min daværende svigermor bedre kunne lide hende frem for mig.. Og jeg må indrømme at det fik mig bare til og blive endnu mere kold overfor det For jeg vidste han var MIN nu og det ku ingen ændre på. Ved det nok lyder hårdt - men du er også nødt til at stole på ham.... Han er jo sammen med dig nu for en grund
Og det gør kun en stærkere generalt - at ku overvinde sådan noget taler af erfaring.. det var sådan min daværende svigermor åbnede sig lidt mere op for mig tror jeg, da hun fandt ud af jeg ikk lod mig rokke rundt med

Men ellers, hvis det virkelig er et irritationsmoment - så må du tage fat i din kæreste og sige det som det er IGEN... og hvis ikke han kan lytte nok til dig, så smid en kæk bemærkning en dag i selskabet om at "ja hun har det sikkert meget godt der hvor hun er i dag..."  sådan lidt ala noget, kom nu videre.. så ska du nok se, så fatter de nok det er en LP der kører i hak og som er lidt træls og høre på hihi

Anmeld

9. januar 2011

Chalala85

Lou87 skriver:

Åhr din stakkel - har selv prøvet det.. dog ikke med en x kone, men med en x kæreste der blev snakket om konstant!
Og jeg VED at min daværende svigermor bedre kunne lide hende frem for mig.. Og jeg må indrømme at det fik mig bare til og blive endnu mere kold overfor det For jeg vidste han var MIN nu og det ku ingen ændre på. Ved det nok lyder hårdt - men du er også nødt til at stole på ham.... Han er jo sammen med dig nu for en grund
Og det gør kun en stærkere generalt - at ku overvinde sådan noget taler af erfaring.. det var sådan min daværende svigermor åbnede sig lidt mere op for mig tror jeg, da hun fandt ud af jeg ikk lod mig rokke rundt med

Men ellers, hvis det virkelig er et irritationsmoment - så må du tage fat i din kæreste og sige det som det er IGEN... og hvis ikke han kan lytte nok til dig, så smid en kæk bemærkning en dag i selskabet om at "ja hun har det sikkert meget godt der hvor hun er i dag..."  sådan lidt ala noget, kom nu videre.. så ska du nok se, så fatter de nok det er en LP der kører i hak og som er lidt træls og høre på hihi

Ja det var nok en meget godt ide. Heldigvis forguder mine svigerforældre mig og min søn, så det hjælper. Det kunne egentlig ikke særlig godt lide hans x men hele det skide frieri og bryllup var bare sååå smukt.. blah blah bvard

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.