Chalala85 skriver:
tror ogs jeg vil nævne det når det er...
Du kan få en kort version af den del jeg kender... han købte en kæmpe og jeg mener kæmpe diamant ring.. solgte sin bil for at købe den.. købte en aften kjole til hende... fik hende hentet i en lemo og kørt til radison hvor de skulle spise.. han annoncerede det i radioen.. der var en masse andet som jeg nok helt bevidst har glemt
Puha, den bliver sgu også svær at efterfølge og kan godt forstå, hvis det måske kan føles lidt anti-klimaks at blive friet til, efter den omgang - og jeg forstår samtidig godt at du vil have noget helt andet... Jeg vil rigtig gerne fortælle dig hvordan jeg blev forlovet, for at give dig den lidt modsatte ende:
Jeg blev forlovet med min kommende mand i 2009, hvor han gik på knæ med en diamant ring (da vi begge stadig var studerende). - Frieriet foregik i vores (daværende) lejlighed på 49 m2, efter han havde lavet middag til mig derhjemme på 2 kogeplader og med en film vi fandt i stakken.
Der var ingen kjole, der var ingen roser - og min smukke ring som jeg elsker, er hverken kæmpe eller så dyr at min kæreste har gæld resten af livet..
Men det han sagde til mig, vil jeg aldrig glemme - og selvom jeg forestillede mig et "finere" frieri som yngre, så kunne det bare ikke være bedre i min verden, og det vil være en dag jeg husker for altid...
Jeg giver dig min historie, fordi jeg synes du skulle have et eksempel på et mere simpelt frieri, som sagtens kan være smuk alligevel 
Og så kan du måske sige at du ønske en blå diamant eller måske en helt anden adelsten - eller bare en anden slags ring 
og der er jo tusinde af andre måder at gøre et stort frieri på, som fx på en lækker ferie, et romantisk ophold i en hytte etc.
Anmeld