Lift eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Nemesis

Her har vi brugt liften rigtig meget. hun brugte den dag og nat indtil hun var 5 mdr og derefter om dagen indtil jeg købte en kombivogn og så brugte hun den kasse..og den kasse brugte hun faktisk så sent som i torsdags.

Liften og kombikassen er lige store.

Sara er 1 år.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

lhn89

Mange tak for alle svarene! 

Er dejligt at høre hvad I har haft af erfaringer og behov!

Så må vi jo bare finde ud af, hvad vi har mest behov for - lift eller voksi

Anmeld

8. januar 2011

tinasmor

lhn89 skriver:

Hej piger (:

Jeg vil høre om I kan hjælpe, i går var min kæreste og jeg ude for at købe barnevogn - vi kom frem til at en odder victory, lige er den vi har brug for  Nu er det bare vi er i tvivl om hvor meget vi vil komme til at bruge en lift? Hvor meget har i brugt jeres? og er der behov for at vi køber en?

FIk en brugt af min søster, men jeg kan ikke mides at vi noglesinde brugt den. Vi havde en voksi som vi brugte meget.

Anmeld

8. januar 2011

Ansemusen

Vi kunne heller ikke have undværet liften! en var genial, når vi var ude på besøg, fordi Thias så kendte den og var tryg ved den! Og så er en lille nyfødt baby jo så lille bitte, at en stor barnevogn nok er lidt stor at ligge i. De kan godt lide den trygge tætte fornemmelse som i maven!

Vil dog råde jer til at skifte liften ud med en voksipose eller lignende inden jeres barn vejer for meget. Jeg fik rigtig ondt i ryggen til sidst af at gå og bære et 8-9 kilos barn i lift

Anmeld

8. januar 2011

merle2010

Vi brugte altid liften.. hun sov i den dag og nat, og havde den altid med når vi var nogle steder.. savner faktisk lidt den tid hvor hun lå i liften.. vi bor på 2. sal, og det var sååå meget nemmere at bære liften op ad trapperne, end at have min noget så aktive datter på armen.. er faldet ned af trappen med hende 1  gang, og den frygt sidder sku i mig endnu men jeg ville helt sikkert købe en lift, den skal vel osse stå i hendes vugge eller tremmeseng i starten.. vores datter sov til middag inde i stuen i sin lift.. så dejligt at man bare kan stille den hvor som helst..

Anmeld

8. januar 2011

lhn89

Ja, kan godt se fornuften i at vælge voksi, synes også kun jeg har kunne læse mig frem til at folk har været rigtig glade for dem. Er især lækkert de kan bruges så længe, men er den ikke for varm om sommeren? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.