Lift eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.937 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

lhn89

Hej piger (:

Jeg vil høre om I kan hjælpe, i går var min kæreste og jeg ude for at købe barnevogn - vi kom frem til at en odder victory, lige er den vi har brug for  Nu er det bare vi er i tvivl om hvor meget vi vil komme til at bruge en lift? Hvor meget har i brugt jeres? og er der behov for at vi køber en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Moldemine

Jeg kunne ikke leve uden en lift til min datter da hun var lille.. vi brugte den altid når hun skulle sove, og med omkring..
næste gang skal vi også have en lift.

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

Altså, jeg kan ikke lige se hvad et nyfødt barn ellers skulle sove i end liften? - Min datter har sovet i liften både dag og nat, indtil hun var en 3-4 måneder, i starten sover de jo bare, også er det jo træls at man skal have hele barnevognen med, hvis man skal noget.

Anmeld

8. januar 2011

ESV

lhn89 skriver:

Hej piger (:

Jeg vil høre om I kan hjælpe, i går var min kæreste og jeg ude for at købe barnevogn - vi kom frem til at en odder victory, lige er den vi har brug for  Nu er det bare vi er i tvivl om hvor meget vi vil komme til at bruge en lift? Hvor meget har i brugt jeres? og er der behov for at vi køber en?

Du kan sagtens undvære liften hvis du feks køber en voksi (eller anden pose) med bæreplade. Ellers vil jeg ikke anbefale dig at udelade liften!

Anmeld

8. januar 2011

Vingummien

Vi brugte vores lift rigtig meget da han var helt lille- Godt nok voksede han så meget at han ikke kunne være i en mere da han var 3 mdr ca, men ville ikke have undværet den i den tid at han brugte den

Anmeld

8. januar 2011

LRJ

ESV skriver:

Du kan sagtens undvære liften hvis du feks køber en voksi (eller anden pose) med bæreplade. Ellers vil jeg ikke anbefale dig at udelade liften!

præcis 

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

Hej piger (:

Jeg synes, det er spild af penge med en lift. Køb i stedet en Voksipose, da den kan følge barnet til 3 års alderen

Anmeld

8. januar 2011

morethanperfect

Jeg kunne heller ikke undvære vores lift !

Anmeld

8. januar 2011

Mille83

lhn89 skriver:

Hej piger (:

Vi brugte lift meget, både herhjemme til middagssøvnen nogle gange, til og bære hende op og ned(vi bor i lejlighed), vi har også en voksi med bæreplade, men syntes ikke der er så god støtte til dem som en lift, når man bærer dem frem og tilbage.

Vi brugte også liften når vi var nogle steder, og hun skulle sove til middag....

Og hvis du har brug for en sprit nye lift, så sig til, jeg overkøbte mig dengang jeg fandt ud af jeg var gravid, det er godt nok en Emaljunga, men den passer også i en Odder

Anmeld

8. januar 2011

Camillee

Hej piger (:

altså vi kunne sagtens undvære en lift (:
vi har godt nok en lift men kun fordi den kom med vores barnevogn
(en emmaljunga Big City) men vi har ikke brugt den ret meget i stedet bruger vi en voksi, den kan du bruge til baby er omkring de tre år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.