vinterjakke, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Miamaja skriver:

twinboys skriver:

tascia skriver:

Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hår

HJÆLP mig

//Natascia

Vi har købt dem her i år...(L)(L)(L)(L)

Fra ida-t...

Majbritt(H)

Når du sælger ud af dine børns brugte tøj så send mig lige en email:D

Thi hi det kommer på salgssiden, for der er rigtig mange der gerne vil købe vores tøj...

Så hold et øje der...

Majbritt(H)

Hej Majbritt,

hvor har du købt pia t flyverdragterne? (L)Jeg har prøvet at finde dem på nettet, da jeg ofte handler der, men har ikke kunne finde dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

twinboys

Miamaja skriver:

twinboys skriver:

Miamaja skriver:

twinboys skriver:

tascia skriver:

Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hår

HJÆLP mig

//Natascia

Vi har købt dem her i år...(L)(L)(L)(L)

Fra ida-t...

Majbritt(H)

Når du sælger ud af dine børns brugte tøj så send mig lige en email:D

Thi hi det kommer på salgssiden, for der er rigtig mange der gerne vil købe vores tøj...

Så hold et øje der...

Majbritt(H)

Hej Majbritt,

hvor har du købt pia t flyverdragterne? (L)Jeg har prøvet at finde dem på nettet, da jeg ofte handler der, men har ikke kunne finde dem.

Det er ikke flyverdragter det er vinterjakker søde...Kan måske skaffe en til dig, altså vinterjakke hvis du er interesseret...

Majbritt(H)

Anmeld

12. september 2008

fam.4xc

http://www.madebymymum.dk/group.asp?group=342&sub= 0

Blandt andet her - goggle Ida T flyverdragt og der kommer massere frem:P

Anmeld

12. september 2008

Miamaja

[citat][f][småt]fam.4xc skriver:[/småt][/f] http://www.madebymymum.dk/group.asp?group=342&sub=0 Blandt andet her - goggle Ida T flyverdragt og der kommer massere frem:P[/citat] Nej, hvor er du bare go':D Tak for hjælpen.

Anmeld

12. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
tascia skriver:

HJÆLP mig

//Natascia

Jeg har flere gange købt color kids til min datter. Synes de er rigtig lækre og holdbare. Den ene brugte min datter i 2 sæsoner og alligevel så den ud som ny da den blev solgt videre.

Så jeg vil anbefale dig at slå et smut forbi intersport...:)

Rikke.

Anmeld

12. september 2008

Miamaja

så fik jeg købt denne her til lille nuser manden-kan slet ikke vente til at få den(L)

Anmeld

14. september 2008

tascia

[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hår HJÆLP mig //Natascia[/citat] Vi har købt dem her i år...(L)(L)(L)(L) Fra ida-t... https://www.baby.dk/uploads/albums/1047/388c0855-e9d8-4cc6-8772-fa5e4c19b3a3.jpg Majbritt(H)[/citat] Når du sælger ud af dine børns brugte tøj så send mig lige en email:D [/citat] Thi hi det kommer på salgssiden, for der er rigtig mange der gerne vil købe vores tøj... Så hold et øje der... Majbritt(H)[/citat] Hej Majbritt, hvor har du købt pia t flyverdragterne? (L)Jeg har prøvet at finde dem på nettet, da jeg ofte handler der, men har ikke kunne finde dem. [/citat] har købt Sissel's her [rød]www.babyhit.dk[/rød]

Anmeld

14. september 2008

tascia

Pooh skriver:

tascia skriver:

HJÆLP mig

//Natascia

Jeg har flere gange købt color kids til min datter. Synes de er rigtig lækre og holdbare. Den ene brugte min datter i 2 sæsoner og alligevel så den ud som ny da den blev solgt videre.

Så jeg vil anbefale dig at slå et smut forbi intersport...:)

Rikke.

dem må jeg lige se på!

tak

Anmeld

14. september 2008

Miamaja

Jep- der købte jeg også min! den bedste pris!!!;)

Anmeld

14. september 2008

Miamaja

kunne virkelig godt tænke mig denne her til min lille nuser(L) ... meeen 550 kr. er jeg for nærrig til at ville give for en jakke;) den er fra småfolk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.