Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tascia skriver:Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hårHJÆLP mig//Natascia
twinboys skriver:tascia skriver:Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hårHJÆLP mig//NatasciaVi har købt dem her i år...(L)(L)(L)(L)Fra ida-t...Majbritt(H)
Eva skriver:tascia skriver:Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hårHJÆLP mig//NatasciaÅh, rødhårede unger, er der noget bedre...(L)(L)(L)
fam.4xc skriver:Her har vi købt Hummels nye fede flyverdragter og vinter jakker i brun/lyserød, men de findes i så mange lækre farver......
Miamaja skriver:twinboys skriver:tascia skriver:Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hårHJÆLP mig//NatasciaVi har købt dem her i år...(L)(L)(L)(L)Fra ida-t...Majbritt(H)Når du sælger ud af dine børns brugte tøj så send mig lige en email:D
tascia skriver:twinboys skriver:tascia skriver:Jeg skal have fat i en vinterjakke til Robert, og jeg aner ikke hvor jeg skal kigge og hvordan den skal se ud!!! det må gerne være mærke :$ og så skal farverne kunne gå til rødt hårHJÆLP mig//NatasciaVi har købt dem her i år...(L)(L)(L)(L)Fra ida-t...Majbritt(H)har lige købt flyverdragten med aberne til min datter, så syntes måske det var lidt sjovere med et andet mønster//Natascia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128