Fyns-"træffet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Barbamama

He he... Der SKULLE have kommet 18 og der kom 6. Ha ha ha, så træf kan det ikke kaldes, men derimod EKSTREM hyggelig dag sammen md ns-piger!!!!

Katja og Ida, Karina og Nikoline og en der hedder Christina og hendes datter Thea kom her. Og det var bare super hyggeligt. De kom her allesammen kl 11 og så hyggede vi med boller, rugbrød, pølsehorn og kage (Katja jeg vil MEGET gerne have den opskrift!!!!) Carla var NOGET betuttet. Sådan har jeg aldrig set hende før. Hun veg ikke fra min side og hun var lidt skræmt over alle de mennesker der lige pludselig var her som hun ikke kendte. Jeg følte mig meget godt tilpas, for vi kendte jo hinanden! Eller som jeg sagde til Katja: Det eneste vi ikke kendte ved hinanden var hinandens stemmer. Da Katja kom kørende ind i indkørslen sagde jeg til Casper: Nå nu kommer Katja, som om hende havde jeg da altid kendt. Det er lidt spøjst. Men SÅ hyggeligt!!! De 4 piger fandt dog hinanden og fik leget i kuglebassin og fik lavet lidt mad i Carlas legekøkken og så fik de ellers spredt legetøj ud over HELE stuegulvet og de hyggede sig noget så gevaldigt! Det var bare skønt. Til sidst var Carla dog lidt utidig og så ville jeg lægge hende ud og sove, men hun skreg som om jeg mishandlede hende. Så var det godt Casper var hjemme, for så kørte han lige en tur med hende og så sov hun i en times tid. Nu sidder jeg og flader i sofaen og nyder at det har været en god dag.

Her er lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

JustAnotherName

Ejjj, hvor ser det hyggeligt ud!

Og hvor ser i skønne ud, Karina og Katja. I ligner jo "jer selv" 

Og naaiiijhh, se lille Ida, hun har jo "Daub Deluxe" bukserne på

Sjovt som Nikoline bare er i bevægelse, hehe ....Hun er sløret på alle de første billeder, fordi hun enten er ved at bukke sig, eller rejse sig. Tror der er krudt i enden på hende

ALLE SER DEJLIGE UD. Og det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag. Skønt at der er lidt billeder, så vi andre kan få et lille snd af stemningen  ....God man altid kunne være med.

Smid endelig flere billeder ind, hvis andre også har taget.
Jeg glor helt sikkert med   

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ejjj, hvor ser det hyggeligt ud!

Og hvor ser i skønne ud, Karina og Katja. I ligner jo "jer selv" 

Og naaiiijhh, se lille Ida, hun har jo "Daub Deluxe" bukserne på

Sjovt som Nikoline bare er i bevægelse, ehhe ....hun er sløret på alle de første billeder, fordi hun enten er ved at bukke sig, eller rejse sig. Tror der er krudt i enden på hende

ALLE SER DEJLIGE UD. Og det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag. Skønt at der er lidt billeder, så vi andre kan få et lille snd af stemningen  ....God man altid kunne være med.

Smid endelig flere billeder ind, hvis andre også har taget.
Jeg glor helt sikkert med   

Ha ha ha det havde jeg slet ikke lagt mærke til det med Nikoline. ha ha ha. Men ja der var gang i hende!!!! Hun er sgu en dejlig unge!!!! Og lille skønne Ida!!!! Hun er bare så dejlig altså!!! Hun stavrede rundt om vores bord og rejste sig ved det hele. En lille tilfreds og glad pige. Og så var der Thea. Hun var sgu også så sød. Hun kom bare over og satte sig på mit skød på et tidspunkt og kiggede på kort. Det var rigtig hyggeligt!!!

Anmeld

8. januar 2011

TbCp

Åhh jeg er midsundeliiiiig!!!!

Det ser rigtig hyggeligt ud og hvor ville vi gerne have været med...

Og ja Thea er bare så tillidsfuld, rigtig dejlig unge

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Åhh jeg er midsundeliiiiig!!!!

Det ser rigtig hyggeligt ud og hvor ville vi gerne have været med...

Og ja Thea er bare så tillidsfuld, rigtig dejlig unge

Ja det var også mega ærgerligt at I ikke kom. Men sådan er det jo desværre engang imellem.... Hvordan går det med Liva??

Anmeld

8. januar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja det var også mega ærgerligt at I ikke kom. Men sådan er det jo desværre engang imellem.... Hvordan går det med Liva??

Nu svarede jeg lige i den anden tråd

Her til aften er den helt gal igen, over 39 i feber.... og vi skal egentlig til min svigerfars fødselsdag imorgen, men tror ikke vi kommer afsted.

Det er bare så synd for hende

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Nu svarede jeg lige i den anden tråd

Her til aften er den helt gal igen, over 39 i feber.... og vi skal egentlig til min svigerfars fødselsdag imorgen, men tror ikke vi kommer afsted.

Det er bare så synd for hende

Åh ja det ER godt nok bare synd for hende!!! Men ja det er da bedre at blive hjemme med hende så hun kan få noget ro på.... Lille pus altså!

Anmeld

8. januar 2011

Karo

Tusind tak for en rigtig dejligt dag

Det var rigtig hyggeligt at se jer i virkeligheden og se pigerne. De er jo bestemt lige så fantastiske som jeg havde forestillet mig.

Jeg skal nok smide nogle flere billeder samt en kage opskirft på, men internettet her hos svigerfamillien er vildt langtsom så det får i imorgen når vi kommer hjem

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

Karo skriver:

Tusind tak for en rigtig dejligt dag

Det var rigtig hyggeligt at se jer i virkeligheden og se pigerne. De er jo bestemt lige så fantastiske som jeg havde forestillet mig.

Jeg skal nok smide nogle flere billeder samt en kage opskirft på, men internettet her hos svigerfamillien er vildt langtsom så det får i imorgen når vi kommer hjem

Selv tak!!! Ja det var bare rigtig hyggeligt!!!! Og bare i orden med billederne og opskriften!!! Det vil jeg glæde mig til. he he... Hun er altså bare for dejlig hende Ida!!! Jeg opdagede at jeg slet ikke havde fået nogen billeder af hende forfra. Det ærgede jeg mig pænt meget over.  Men rigtig hyggeligt og nu må vi se om jeg kan få ædt mig ud af de boller og pølsehorn... Ellers er det godt vi har en fryser.

Anmeld

9. januar 2011

Ni-ko-li-ne

det var super hyggeligt!

og så bor Michella og jeg jo helt vildt tæt på hinanden... hvilket næsten lige er gået op for mig.... fordi jeg ikke kender fyns geografi... :0) jeg troede Årslev lå heeeeeeeeeeeeeelt vildt langt væk :0)

børnene var simpelthen SÅ søde.... og dejlige! alle sammen!

hi hi, ja Michella, i har kage til de næste par mdr... ikke dårligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.