Eva skriver:Betina1978 (Tinatrold) skriver:Eva skriver:
af tråden om mærketøj, så blev jeg lidt nysgerrig igen..Har i gæld? altså ikke huslånet, men forbrugslån, lånt op i huset, billån...ja, bare gæld??
Jeg har ikke noget gæld, overhovedet og jeg har det bare så godt med det....og så har jeg jo råd til mærketøj og ferier...:P:P
Knus fornuftige og kedelige Eva..
det er da heldigt for dig at du kan leve som Dronningen af Saba
Øh...det var da en sjov kommentar...alt handler om prioteringer og valg og mine er måske anderledes end dine???
Knus Eva.
Jeg skriver jo også bare at det er godt for dig at du har prioriteret som du har gjort... Men ja sagt lige ud af posen så synes jeg at du lyder hånlig i din måde at skrive det på... Fair nok at du gerne vil vide om folk har gæld eller ej, lige hvorfor kan jeg så ikke helt forstå men det er så mig...
Jeg har ikke noget gæld, overhovedet og jeg har det bare så godt med det....og så har jeg jo råd til mærketøj og ferier...
Men
du må kunne
forstå at en bemærkning som denne kan gøre ondt på folk som ikke lige har de samme muligheder som dig...
Her i huset kæmper vi med nogle valg vi traf før vi lærte hinanden at kende, men ja det er vores valg (det ved jeg godt), men derfor gør det ondt aligevel...
Betina
Anmeld