Gæld...inspieret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tror jeg skylder ca 6000 i banken nu, lånte penge til møbler da min ex og jeg gik fra hinanden. Og så skylder jeg også omkring 3000 i SU-lån... selvom jeg ikke fik gjort uddannelsen færdig...:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

Joan ( Smallie )

Nej ikk ud over hus lån.

vi har 2 biler som er købt kontant. En clio fra 02 og en astra fra 99.

Vi spare sammen inden vi køber noget.

Vil dog sige at selv om vi har penge til det løber min søn ikke rundt i mærke tøj;)

Men når han bliver så gammel han kan køre trator træk kunne vi godt finde penge til han kunne få han egen traktor, hvis han har lyst til det.:)

Men igen der er j forskellig måder at forkæle sine børn på.

Joan

Anmeld

12. september 2008

Muffinmus

Nope...ingen gæld, kun det almindelige kedelig huslån. ellers ikke en dyt:)

Anmeld

12. september 2008

lonemus

Her har vi kun huslånet og billånet. Billånet kommer vi dog af med her sidst på året, hvor min mands firma køber den over som firmabil - men vi kan stadig bruge den som nu.
Bagefter har vi så kun huslånet.

Lone

Anmeld

13. september 2008

SaNiNa

Nej det har vi ikke vi har altid sparet op til det vi gerne ville have... nu skal vi ud og købe ny bil og vi har selv 150.000 sat af til det men den bil vi kigger på koster 200.000 så vi har valgt at vi vil låne de sidste penge...

Anmeld

13. september 2008

Heidi.

Vi har kun vores bil. 112.000:)

Anmeld

13. september 2008

Stumpen

Her har vi et forbrugslån på omkring 200000, da jeg fandt sammen med kæresten havde han en kæmpe gæld, som vi har banket af på i nu 4 år..
Til februar kommer der en su gæld på noget nær det samme som vores forbrugslån lyder på...
(H)

Anmeld

13. september 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

af tråden om mærketøj, så blev jeg lidt nysgerrig igen..Har i gæld? altså ikke huslånet, men forbrugslån, lånt op i huset, billån...ja, bare gæld??

Jeg har ikke noget gæld, overhovedet og jeg har det bare så godt med det....og så har jeg jo råd til mærketøj og ferier...:P:P

Knus fornuftige og kedelige Eva..

det er da heldigt for dig at du kan leve som Dronningen af Saba

Anmeld

13. september 2008

Honningblomst

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Eva skriver:

af tråden om mærketøj, så blev jeg lidt nysgerrig igen..Har i gæld? altså ikke huslånet, men forbrugslån, lånt op i huset, billån...ja, bare gæld??

Jeg har ikke noget gæld, overhovedet og jeg har det bare så godt med det....og så har jeg jo råd til mærketøj og ferier...:P:P

Øh...det var da en sjov kommentar...alt handler om prioteringer og valg og mine er måske anderledes end dine???
Knus Eva.

Anmeld

13. september 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Eva skriver:

Øh...det var da en sjov kommentar...alt handler om prioteringer og valg og mine er måske anderledes end dine???
Knus Eva.

Jeg skriver jo også bare at det er godt for dig at du har prioriteret som du har gjort... Men ja sagt lige ud af posen så synes jeg at du lyder hånlig i din måde at skrive det på... Fair nok at du gerne vil vide om folk har gæld eller ej, lige hvorfor kan jeg så ikke helt forstå men det er så mig...

Jeg har ikke noget gæld, overhovedet og jeg har det bare så godt med det....og så har jeg jo råd til mærketøj og ferier...

Men du må kunne forstå at en bemærkning som denne kan gøre ondt på folk som ikke lige har de samme muligheder som dig...
Her i huset kæmper vi med nogle valg vi traf før vi lærte hinanden at kende, men ja det er vores valg (det ved jeg godt), men derfor gør det ondt aligevel...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.