Gæld...inspieret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Honningblomst

af tråden om mærketøj, så blev jeg lidt nysgerrig igen..Har i gæld? altså ikke huslånet, men forbrugslån, lånt op i huset, billån...ja, bare gæld??

Jeg har ikke noget gæld, overhovedet og jeg har det bare så godt med det....og så har jeg jo råd til mærketøj og ferier...:P:P

Knus fornuftige og kedelige Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

moniquesmor

jeg har ikke..

men da kæreste og jeg fandt sammen igen for 2½ år siden have han en gæld der hed 80.000 og det knalde han af på et år..
puha et lidt hårdt år men hold kæft det var dejligt da det var færdigt..?

så nu har vi kun huslån(L)

Anmeld

11. september 2008

A.

jep dog kun 10.000 skulle låne til indskud da jeg skulle fytte:)

Anmeld

11. september 2008

louise skov

Vi har nogen år tilbage på huslån,og købt "ny" bil i april i år og den er vi færdige med til næst år,så det er ikke så slemt:)

Anmeld

11. september 2008

Mette+Mathias

Nej, - ikke udover huslånet. Det har vi heldigvis aldrig haft, - jo dvs. vi havde et billån tilbage i 1996-2000 tror jeg det var.

Jeg synes det er meget sjovere at bruge pengene selv, fremfor at betale dem i renter ;)

Anmeld

11. september 2008

MorCamilla

Vi har ikke noget ud over vores huslån, hvor vi har 100% finascering (staves???) i kreditforeningen..
Og så har jeg på min lønkonto en kassekredit på 10.000 kr.. Det betyder at jeg kan hæve op til 10.000 kr i minus på min konto, uden at der bliver trukket renter af det.. I tilfælde af at vi pludselig skal bruge et stort beløb, så vi ikke skal lave et lån..

Men det føles ind i mellem som om vi har gæld at betale af på, da vi betaler ind på en lukket opsparing (som skal gå til vores bryllup, når der er penge nok der på)

Anmeld

11. september 2008

A.I.G.

Jep - 500.000 i "kassekredit"
Det er en bil og en orlov uden løn indtil næste sommer.

;o)

Anmeld

11. september 2008

Zuzet

Ja, desværre :-(

ca 300.000 på at forlade en psykopat + advokatregninger til retsager :-(

45.000,- på en hest

20.000,- på en sadel (men det var for jeg kunne få parter på min hest)

35.000,- på min virksomheds hjemmeside www.tegneren.com men de har snydt mig og siden kan derfor ikke ses øv øv, så den sag har min advokat gang i, for jeg har jo købt og betalt for rettighederne til den side + design

25.000 i kassekredit

og så 150.000 til en ny brugt bil så jeg kunne få plads til alle mine børn

Så ja jeg slår nok jer alle sammen, men så skal det også lige siges at jeg for 4 år siden stod uden noget som helst og måtte starte helt forfra med at købe ting mm. til at skabe et hjem for mig og ungerne....for min eks ville ikke lade mig få noget med (ingengang min dyne eller ungernes legetøj)

Så jeg er ikke stolt over min gæld men der er ikke rigtig noget at gøre ved det nu, så jeg betaler og betaler og betaler af på den

Hilsen

Lotte, der skal i retten IGEN den 11. nov og ja det er stadig samme eks der slæber mig i retten ENDNU engang :-( så flere penge på advokat

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

Tusind tak for jeres svar...pyha, der er også meget der kan føre til gæld og helt uberettet...øv altså.

Der er selvfølgelig også forskel på at låne penge når man har masser at betale af med...og det har jeg jo ikke, så ja...lige nu må det bare køre rundt og heldigvis uden gæld.:)

Knus...

Anmeld

11. september 2008

wamse

Jeps har masser af gæld:-o Men har øgså pengene til at betale tilbage, så det er ikke noget jeg sådan tænker over, jeg skal bare vide hvor mange penge jeg hver måned har til kost og div.
Knus Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.