Bodyer til piger og drenge. Inkl. Hollys. Billigt ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

Super.. Send lige pb til mig med dit kontonummer, så overfører jeg pengene med det samme.. Og så får du adresse og alt det der

Heh , min kæreste har snuppet mit kort med på arbejde , og er først hjemme halv ni , så sender det i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Amso

morethanperfect skriver:

Heh , min kæreste har snuppet mit kort med på arbejde , og er først hjemme halv ni , så sender det i aften

Det også bare i orden skal nok tjekke når jeg kommer hjem fra banko så... Det er mellem 22 og 23. Men hvilken bank har du, for hvis ikke du har nordea som jeg, går der 2 dage før du kan se jeg har overført pengene. Mere hvis du gerne vil se pengene er gået ind inden du sender?? Hvilket er helt forståeligt

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

Det også bare i orden skal nok tjekke når jeg kommer hjem fra banko så... Det er mellem 22 og 23. Men hvilken bank har du, for hvis ikke du har nordea som jeg, går der 2 dage før du kan se jeg har overført pengene. Mere hvis du gerne vil se pengene er gået ind inden du sender?? Hvilket er helt forståeligt

Jeg har danske , men du overfører bare , og så sender jeg i morgen .. Så må jeg håbe du er en der er til at stole på .. Men det går jeg ud fra

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Ved du hvilket køn du venter ?? For så kan du lige få lidt mere med

Anmeld

19. januar 2011

Amso

morethanperfect skriver:

Jeg har danske , men du overfører bare , og så sender jeg i morgen .. Så må jeg håbe du er en der er til at stole på .. Men det går jeg ud fra

Du kan sagtens stole på mig. Ellers er jeg jo til at finde herinde!!.  Nej vi ved ikke hvad vi venter os... Ellers mange tak..

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

Guud har lige opdaget jeg ikke har nummer 10 og nummer 15 mere :/ Er der andet , eller skal vi bare runde det ned 60 inkl porto ? Så skal jeg nok give dig lidt ekstra med ?

Anmeld

19. januar 2011

Amso

morethanperfect skriver:

Guud har lige opdaget jeg ikke har nummer 10 og nummer 15 mere :/ Er der andet , eller skal vi bare runde det ned 60 inkl porto ? Så skal jeg nok give dig lidt ekstra med ?

vi runder bare ned til 60 ink. porto.. SÅdan er det jo når man har en del at holde styr på.. smiler

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

vi runder bare ned til 60 ink. porto.. SÅdan er det jo når man har en del at holde styr på.. smiler

Det må du meget undskylde .. Okay , ja det er jo det 

Men jeg sender det i hvert fald i morgen .. Du ville ikke havde noget andet med ? Huer ?

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Amso skriver:

Og skal lige ha adresse .. 

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

BILLEDE

8 , 9 , 10 , 11 , 13 , 15 , 17 , 18 , 19 ER SOLGT !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.