Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ej hvor træls .. Nå men så er der bare to indlæg
Ej hvor træls .. Nå men så er der bare to indlæg
Smiler og dobbelt reklame... smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrøkenHedegaard skriver: Jeg vil gerne give en 20 for billede nr. 18 inkl. porto? Hvad siger du til det, nur når du SKAL af med det
Jeg vil gerne give en 20 for billede nr. 18 inkl. porto?
Hvad siger du til det, nur når du SKAL af med det
Det er den med pindsvin ?
Det er i orden
Sender mandag , skriv mig en Pb
morethanperfect skriver: Det er den med pindsvin ? Det er i orden Sender mandag , skriv mig en Pb
JEPS, det er den med pindsvinene
Fint fint, der kommer en privat besked
BILLEDE NUMMER 18 ER SOLGT
Op Op Op !
Billede 17 , 18 og 19 er solgt !
Byd byd byd . Sælger det billigt !
Jeg er interesseret i
billede nr. 8 - i love dad
billede nr. 10.
billeder nr. 11
billede nr. 13
billede nr. 15
Det er 60 kr. for de ting. Hvad koster porto??
Amso skriver: Jeg er interesseret i billede nr. 8 - i love dad billede nr. 10. billeder nr. 11 billede nr. 13 billede nr. 15 Det er 60 kr. for de ting. Hvad koster porto??
Ja , og porto koster 22
morethanperfect skriver: Ja , og porto koster 22
Kan vi så runde ned til 80?? Ikke fordi det ikke er billigt i forvejen, det vare et dejligt rundt tal at have med at gøre.. For så vil jeg meget gerne købe de ting af dig.. Hvornår har du mulighed for at sende?
Hilsen Anne-Mette
Amso skriver: Kan vi så runde ned til 80?? Ikke fordi det ikke er billigt i forvejen, det vare et dejligt rundt tal at have med at gøre.. For så vil jeg meget gerne købe de ting af dig.. Hvornår har du mulighed for at sende? Hilsen Anne-Mette
Selvfølgelig
Jeg sender det i morgen
morethanperfect skriver: Selvfølgelig Jeg sender det i morgen
Super.. Send lige pb til mig med dit kontonummer, så overfører jeg pengene med det samme.. Og så får du adresse og alt det der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128