Er sådan i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det var et godt forslag. Lyder ikke så dumt endda

jeg fik en god snak med min kæreste her til aften, og det viser sig at hans usikkerhed, bunder i at han har haft kærester, der har holdt ham for nar, og sagt ting til ham, som ikke passede.

Så derfor bliver han usikker, når jeg ikke kysser ham, så meget som han føler han har behov for. Jeg har gjort det klart overfor ham, at jeg ikke elsker ham mindre, bare fordi jeg måske kun kysser 3 gange på en dag. Sagde til ham at hvis jeg ikke elskede ham, ville jeg jo slet ikke kysse ham. Jeg kan måske bedre forstå ham nu, og ville egentlig ønske at han havde sagt det til mig noget tidligere, så jeg bedre havde kunnet forstå ham.

Så jeg har valgt at gå lidt på kompromis, og vil give ham noget mere bekræftigelse, bare på et niveau jeg selv kan være med til, og har det godt med. Han har så lovet at prøve på ikke at være usikker på vores forhold. Han er jo bange for at miste mig, så han bliver så nemt usikker. Jeg har så sagt til ham, at hans usikkerhed jo sagtens kan gøre at han mister mig, hvis det fortsætter sådan her. jeg blev nødt til at sige det til ham, fordi jeg ved med mig selv, at jeg ikke ville kunne holde til det i det lange løb. Det forstår han så heldigvis også godt.

Tak for alle jeres gode råd

Det lyder godt

Men husk!!!
aldrig at gå i seng uden at kysse hinanden grundigt godnat og sige tak for i dag...så kan kærligheden overleve mange skær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.