Hvem kan sy en lille hvid kjole til Wilma?? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

ok super...så skal det være en kjole der rar at have på og som hun kan bevæge sig i....

Vi finder på noget...sender billeder senere

Super duper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

ok super...så skal det være en kjole der rar at have på og som hun kan bevæge sig i....

Vi finder på noget...sender billeder senere

Altså... jeg ved ikke, om det er helt skørt....!!! Men forestiller mig måske, at det skal være en kjole uden ærmer, så kan hun altid have en sød body indenunder...!!! Men ved ikke, om det vil ødelægge "looket".... heheh!!!

Og ellers kunne jeg godt tænke mig en kjole med lidt strut i

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

Altså... jeg ved ikke, om det er helt skørt....!!! Men forestiller mig måske, at det skal være en kjole uden ærmer, så kan hun altid have en sød body indenunder...!!! Men ved ikke, om det vil ødelægge "looket".... heheh!!!

Og ellers kunne jeg godt tænke mig en kjole med lidt strut i

nej det lyder sku da helt vildt skønt...og jubiii til strut...No problem

men det hjælper hvis du går igang med at se på mønstre for det for jeg brug for

Anmeld

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

nej det lyder sku da helt vildt skønt...og jubiii til strut...No problem

men det hjælper hvis du går igang med at se på mønstre for det for jeg brug for

jep.... jeg kigger lige på mønstre

Anmeld

8. januar 2011

Maria.

Leonora skriver:

det kan jeg...har før lavet bade konfirmationskjole og dåbskjole

Hihi.. Da jeg så indlægget skulle jeg til at foreslå dig.. fantastiske Louise som kan sy ALT! Lea - du vil ikke fortryde det!!

Anmeld

8. januar 2011

misslea

Maria. skriver:

Hihi.. Da jeg så indlægget skulle jeg til at foreslå dig.. fantastiske Louise som kan sy ALT! Lea - du vil ikke fortryde det!!

Aaarrrhhmen altså... jeg har da også MEGA optur lige nu.... heheh!!! Det kunne jo simpelthen ikke være bedre....

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

Maria. skriver:

ihhh tak, hvor er du sød...bliver helt flov

go week

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

Super duper

her et et billed af en konf. kjole og en dåbskjole...bare så du kan se hvad jeg har lavet og kan....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

her et et billed af en konf. kjole og en dåbskjole...bare så du kan se hvad jeg har lavet og kan....

Iiihhh de er godt nok fine begge to

Er slet ikke i tvivl om, at du nok skal få lavet en fin kjole til Wilma!!

Jeg kiggede lige på mønstre fra Stof og Stil og Stof 2000, men fandt ikke lige umiddelbarn noget!!!

Jeg tror faktisk, at den skal være sådan rimelig enkel... muligvis uden ærmer og så lidt strut i... heheh!!

Og så havde jeg tænkt på, at enten kunne det være en slå-om-model, så den kan tilpasses alt afhængig af hvor tyk hun er... heheh!! Eller også evt. med knapper hele vejen ned i ryggen...!!! Tænker at kjolen skal gå hende til ca. midt på skindebenet!

Men jeg skal nok kigge videre efter et mønster... meeeen det er godt nok svært, når man har et billede inde i hovedet... heheh!!!

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

Iiihhh de er godt nok fine begge to

Er slet ikke i tvivl om, at du nok skal få lavet en fin kjole til Wilma!!

Jeg kiggede lige på mønstre fra Stof og Stil og Stof 2000, men fandt ikke lige umiddelbarn noget!!!

Jeg tror faktisk, at den skal være sådan rimelig enkel... muligvis uden ærmer og så lidt strut i... heheh!!

Og så havde jeg tænkt på, at enten kunne det være en slå-om-model, så den kan tilpasses alt afhængig af hvor tyk hun er... heheh!! Eller også evt. med knapper hele vejen ned i ryggen...!!! Tænker at kjolen skal gå hende til ca. midt på skindebenet!

Men jeg skal nok kigge videre efter et mønster... meeeen det er godt nok svært, når man har et billede inde i hovedet... heheh!!!

hi hi super

kan sagtens lave en slåom model......prøv at google burdamøstre, minikrea, multisnit eller Onion...der er der en del at vælge imellem...og vi kan jo bare kombinere nogle...

Du kan også prøve at finde et billed af en kjole du kan li og så skal jeg prøve at finde møster der passer til

Alt efter møster skal du nok regne med at det tager mig 6-8 timer at sy den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.