Hvem kan sy en lille hvid kjole til Wilma?? :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.131 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

misslea

Hej derude.....

Wilma skal døbes her d. 2. april, og jeg mangler simpelthen én, der kan sy en fin hvis kjole til hende!!!!

Hun vil være lige knap 6 måneder, når hun skal døbes, så jeg pønser lidt på, at det ikke skal være sådan en "rigtig" dåbskjole (altså lang), men nærmere en sød hvis enkel kjole i noget lækkert stof.... evt. lavet af stof fra min brudekjole!!!

MEN MEN MEN.... jeg kan jo ikke sy den slags selv, så mangler SERIØST en hjælpende hånd her....!!!

Er de rmon nogle af jer derude, som har lyst til at sy Wilmas kjole for mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

Hej derude.....

Wilma skal døbes her d. 2. april, og jeg mangler simpelthen én, der kan sy en fin hvis kjole til hende!!!!

Hun vil være lige knap 6 måneder, når hun skal døbes, så jeg pønser lidt på, at det ikke skal være sådan en "rigtig" dåbskjole (altså lang), men nærmere en sød hvis enkel kjole i noget lækkert stof.... evt. lavet af stof fra min brudekjole!!!

MEN MEN MEN.... jeg kan jo ikke sy den slags selv, så mangler SERIØST en hjælpende hånd her....!!!

Er de rmon nogle af jer derude, som har lyst til at sy Wilmas kjole for mig???

det kan jeg...har før lavet bade konfirmationskjole og dåbskjole

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

kan sende dig nogle billeder når jeg kommer hjem fra arb...du kan evt også se min hjemmeside www.norastar.dk..

Den sidste dåbskjole jeg lavede var lavet at en gammel brudekjole...

Jeg kan lave den stort set lige som du ønsker

Anmeld

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

det kan jeg...har før lavet bade konfirmationskjole og dåbskjole

KAN DU????? Nej det ville jo være herligt!!!!

Jeg kigger lige på min brudekjole og ser, om der evt. er et af lagene i kjolen, som kan bruges...!!!

Og så skal jeg jo selvfølgelig lige finde en kjole, som minder om det, jeg godt kunne tænke mig til Wilma...!! Med mindre, at du har nogle foreslag???

Anmeld

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

kan sende dig nogle billeder når jeg kommer hjem fra arb...du kan evt også se min hjemmeside www.norastar.dk..

Den sidste dåbskjole jeg lavede var lavet at en gammel brudekjole...

Jeg kan lave den stort set lige som du ønsker

FEDT FEDT FEDT

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

KAN DU????? Nej det ville jo være herligt!!!!

Jeg kigger lige på min brudekjole og ser, om der evt. er et af lagene i kjolen, som kan bruges...!!!

Og så skal jeg jo selvfølgelig lige finde en kjole, som minder om det, jeg godt kunne tænke mig til Wilma...!! Med mindre, at du har nogle foreslag???

ja vi kan helt sikker finde ud af noget sammen. kan se at du bor i 2300 og det gør jeg også...

Du kan jo se nogle at mine kjole modeller på min hjemmeside...og du kan også prøve at se på stof2000 hjemmeside under mønstre eller på stof&stils hjemmeside under mønstre.

Vil du have den helt hvid? ellers er det muligt at bruge noget lyst libertystof...hvis du altså ik vil bruge din brudekjole....

det er kun fantasi der sætter grænser.....for at du kan se hvad jeg kan så smider jeg lige et par billder ind når jeg kommer hjem fra arb idag.

Jeg plejer at tage 100 kr i timen men vi kan også godt aftale en fast pris...det finder vi bare ud af

Anmeld

8. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

ja vi kan helt sikker finde ud af noget sammen. kan se at du bor i 2300 og det gør jeg også...

Du kan jo se nogle at mine kjole modeller på min hjemmeside...og du kan også prøve at se på stof2000 hjemmeside under mønstre eller på stof&stils hjemmeside under mønstre.

Vil du have den helt hvid? ellers er det muligt at bruge noget lyst libertystof...hvis du altså ik vil bruge din brudekjole....

det er kun fantasi der sætter grænser.....for at du kan se hvad jeg kan så smider jeg lige et par billder ind når jeg kommer hjem fra arb idag.

Jeg plejer at tage 100 kr i timen men vi kan også godt aftale en fast pris...det finder vi bare ud af

GUUUUD jamen altså - det er jo HELT perfekt.... 10000 tak!!!!

Jeg kigger rundt omkring, og på din hjemmeside og lader mig inspirere....!!!

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

GUUUUD jamen altså - det er jo HELT perfekt.... 10000 tak!!!!

Jeg kigger rundt omkring, og på din hjemmeside og lader mig inspirere....!!!

ja gør det...der er jo tusind muligheder....og så får du den lige som du vil have og som ingen andre har magen til

hvor gammel er lille pigen?

Anmeld

8. januar 2011

misslea

ja gør det...der er jo tusind muligheder....og så får du den lige som du vil have og som ingen andre har magen til

hvor gammel er lille pigen?

LIGE præcis.... og det er nemlig dét, jeg godt kan li'!!! :-)

Wilma er lige knap 3 mdr. nu, så når hun skal døbes, vil hun være lige knap 6 måneder

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

ok super...så skal det være en kjole der rar at have på og som hun kan bevæge sig i....

Vi finder på noget...sender billeder senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.