Secrets skriver:
.. Fordi du ikke stoler på ham, fordi han har behandlet dig dårligt.. Skal jeg blive ved?
Synes det er synd, at du gør det her mod dig selv, for du fortjener det allerbedste. du skal ikke nøjes, fordi han er far til dit barn!
Du har fuldstændig ret, men trådstarter lytter jo ikke på nogen af os, har hun ikke gjort, selvom jeg kun har set debatter af hende, som handler om hvor dum han er/hvilke dumme ting han gør...
Jeg føler helt ærligt, søde trådstarter, at alle gode råd er spildt på dig, for du har allerede besluttet at være sammen med ham - og så må du jo finde ud af hen af vejen om det nu også var så god en beslutning - muligvis på bekostning af dit lille barn. Jeg håber inderligt, at når du først får dit barn ud til dig, vil du indse hvad det bedste for bebsen er - og det lyder ihvertfald ikke til at det er med barnets far.
Jeg siger det på ingen måde for at være hård, men fordi jeg selv har været i et usundt forhold, og nu hvor jeg skal giftes med verdens bedste mand, kan jeg slet ikke forstå hvorfor jeg overhovedet spildte et sekund på min x... 
Anmeld