er det forkert af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

skøjte-prinsessen

twinboys skriver:

Undskyld er ikke helt med... Du skriver din eks... vil i finde hinanden begge to igen eller hvordan... Vil han og vil du kun hvis hende der trunten smutter ud af hans liv...

er det kun mig der ikke helt forstår, så er det måske fordi jeg burde ligge i min seng, hvis det kun er mig der ikke forstår...

Majbritt

vi prøver at få vores forhold til at fungere, ved at give det endnu en chance før baby kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

Rogue.. Du har oprettet en debat i dag, hvor du skriver, at han er vildt aktiv på netdate, at han skriver med en masse piger på facebook, og at du er usikker på, om han har været dig utro. I alle dine andre debatter skriver du, at han har behandlet dig dårligt, og jeg ved ikke hvad. Hvorfor bliver du ved? Jo jo, man skal da give folk en chance, men når han gang på gang skuffer dig, så ved jeg virkelig ikke, hvorfor du bliver ved. Du kan godt bede ham cutte kontakten, men jeg tror ikke, at det løser nogen som helst af de problemer, som i har.

Anmeld

7. januar 2011

Mi

Hvis han er din eks så nej. Du kan ikke blande dig i hvem han ser, dog kan du jo tage en snak om hvilken rolle denne veninde spiller i forhold til jeres barn.

Hvis i er sammen så kan du tage snakken med ham, men mener ikke at et ultimatum nogensinde har bragt noget godt med sig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Rogue skriver:

vi prøver at få vores forhold til at fungere, ved at give det endnu en chance før baby kommer

Ok det var også sådan jeg læste det... ja så fortæl ham det... tag en snak med ham hvordan du føler det...

MAjbritt

Anmeld

8. januar 2011

skøjte-prinsessen

som skrevet prøver vi forholdet igen, inden baby kommer... men jeg ved at jeg ikke kan være sammen med ham, hvis jeg ved at hun stadig er i billedet, så vil jeg heller leve uden den mand jeg holder mest af...

jeg har aldrig troet på at give et forhold endnu en chance hvis man først er gået fra hinanden, men 1. jeg er stadig forelsket i ham 2. tror stadig på at han er den mand jeg blev forelsket i 3. vi skal have et barn sammen og hvis vi kunne blive en familie, når vi begge har følelserne for hinanden hvorfor så ikke.

men jeg kan bare ikke den veninde og tør ikke have hende i nærheden af min lille engel

Anmeld

8. januar 2011

Frøken J.

Rogue skriver:

som skrevet prøver vi forholdet igen, inden baby kommer... men jeg ved at jeg ikke kan være sammen med ham, hvis jeg ved at hun stadig er i billedet, så vil jeg heller leve uden den mand jeg holder mest af...

jeg har aldrig troet på at give et forhold endnu en chance hvis man først er gået fra hinanden, men 1. jeg er stadig forelsket i ham 2. tror stadig på at han er den mand jeg blev forelsket i 3. vi skal have et barn sammen og hvis vi kunne blive en familie, når vi begge har følelserne for hinanden hvorfor så ikke.

men jeg kan bare ikke den veninde og tør ikke have hende i nærheden af min lille engel

.. Fordi du ikke stoler på ham, fordi han har behandlet dig dårligt.. Skal jeg blive ved?  Synes det er synd, at du gør det her mod dig selv, for du fortjener det allerbedste. du skal ikke nøjes, fordi han er far til dit barn!

Anmeld

8. januar 2011

Calliope

Secrets skriver:

.. Fordi du ikke stoler på ham, fordi han har behandlet dig dårligt.. Skal jeg blive ved?  Synes det er synd, at du gør det her mod dig selv, for du fortjener det allerbedste. du skal ikke nøjes, fordi han er far til dit barn!

Du har fuldstændig ret, men trådstarter lytter jo ikke på nogen af os, har hun ikke gjort, selvom jeg kun har set debatter af hende, som handler om hvor dum han er/hvilke dumme ting han gør...

Jeg føler helt ærligt, søde trådstarter, at alle gode råd er spildt på dig, for du har allerede besluttet at være sammen med ham - og så må du jo finde ud af hen af vejen om det nu også var så god en beslutning - muligvis på bekostning af dit lille barn. Jeg håber inderligt, at når du først får dit barn ud til dig, vil du indse hvad det bedste for bebsen er - og det lyder ihvertfald ikke til at det er med barnets far.

Jeg siger det på ingen måde for at være hård, men fordi jeg selv har været i et usundt forhold, og nu hvor jeg skal giftes med verdens bedste mand, kan jeg slet ikke forstå hvorfor jeg overhovedet spildte et sekund på min x...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.