er det forkert af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

skøjte-prinsessen

hej alle sammen

jeg ved ikke om det jeg skal til at gøre om nogle dage er forkert af mig eller er en ok ting...

jeg har tænkt mig at bede min eks slutte en venskab med en trunte pga nogle ting hun har sagt til mig og om mit barn, er bare ikke tryg ved at have hende tæt på mit barn eller ham, syntes faktisk hun er syg i hoved med de ting hun har skrevet... min eks har kun snakket dårligt om hende både til mig og når vi var sammen med andre... jeg ved bare ikke om jeg kan tillade mig at sige til min eks at hvis han vil have mig og barnet så skal al' kontakt med hende afsluttes og han skal have nyt nr.
 men kan jeg tillade mig og give ham det valg, mig og baby eller hende?

hilsen anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Frøken J.

Rogue skriver:

hej alle sammen

jeg ved ikke om det jeg skal til at gøre om nogle dage er forkert af mig eller er en ok ting...

jeg har tænkt mig at bede min eks slutte en venskab med en trunte pga nogle ting hun har sagt til mig og om mit barn, er bare ikke tryg ved at have hende tæt på mit barn eller ham, syntes faktisk hun er syg i hoved med de ting hun har skrevet... min eks har kun snakket dårligt om hende både til mig og når vi var sammen med andre... jeg ved bare ikke om jeg kan tillade mig at sige til min eks at hvis han vil have mig og barnet så skal al' kontakt med hende afsluttes og han skal have nyt nr.

hilsen anne

Det synes jeg egentlig ikke. Til gengæld kan du tage snakken med ham om, hvorfor han vil være venner med hende, hvis han ikke en gang selv kan lide hende, og hun taler sådan om dig. Måske har du en god grund. Men jeg går ikke ind for ultimatummer, så synes egentlig ikke du kan tillade dig at opstille et

Anmeld

7. januar 2011

slettet_7530

ja da

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Rogue skriver:

hej alle sammen

hilsen anne

Ja, hvis det belaster jeres forhold.
Selvfølgelig er det ok at din gemal har venner og veninder, men er det en du er utryg ved, så vil jeg bestemt mene, at det er fair at du melder ud at du ikke vil have hende i dit univers som han er en del af.
Men gør det nu kærligt og ude tårer.
Vis ham at du er kvinden i hans liv og meld ud at venskaber har du intet imod, men venskaber af den slags kan du ikke have.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. januar 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig er det ok at din gemal har venner og veninder, men er det en du er utryg ved, så vil jeg bestemt mene, at det er fair at du melder ud at du ikke vil have hende i dit univers som han er en del af.
Vis ham at du er kvinden i hans liv og meld ud at venskaber har du intet imod, men venskaber af den slags kan du ikke have.

Kærligst
Sussie

Det er jo hendes x

Anmeld

7. januar 2011

skøjte-prinsessen

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

hej

jeg havde planlagt lidt at sige det når vi ses igen og har ses scannings dvd'en sammen, han har ikke set en scanning før og er først nu kommet ind i kampen om at blive en familie og vi arbejde langsomt og indtil videre har vi det vidunderligt. men tænkte at efter at have set dvd'en ville være et godt tidspunkt at sige det, han virker til at han glæder sig til den lille og ikke vil have noget ondt i nærheden af den...

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Undskyld er ikke helt med... Du skriver din eks... vil i finde hinanden begge to igen eller hvordan... Vil han og vil du kun hvis hende der trunten smutter ud af hans liv...

er det kun mig der ikke helt forstår, så er det måske fordi jeg burde ligge i min seng, hvis det kun er mig der ikke forstår...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

skøjte-prinsessen

Secrets skriver:

Det er jo hendes x

vi er begyndt at arbejde på at finde sammen igen og indtil videre går det godt...

Anmeld

7. januar 2011

Frøken J.

Rogue skriver:

hej

jeg havde planlagt lidt at sige det når vi ses igen og har ses scannings dvd'en sammen, han har ikke set en scanning før og er først nu kommet ind i kampen om at blive en familie og vi arbejde langsomt og indtil videre har vi det vidunderligt. men tænkte at efter at have set dvd'en ville være et godt tidspunkt at sige det, han virker til at han glæder sig til den lille og ikke vil have noget ondt i nærheden af den...

Rogue.. Du har oprettet en debat i dag, hvor du skriver, at han er vildt aktiv på netdate, at han skriver med en masse piger på facebook, og at du er usikker på, om han har været dig utro. I alle dine andre debatter skriver du, at han har behandlet dig dårligt, og jeg ved ikke hvad. Hvorfor bliver du ved? Jo jo, man skal da give folk en chance, men når han gang på gang skuffer dig, så ved jeg virkelig ikke, hvorfor du bliver ved. Du kan godt bede ham cutte kontakten, men jeg tror ikke, at det løser nogen som helst af de problemer, som i har.

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

Det er jo hendes x

Ja, det har jeg lige fundet ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.