Humørsvingninger - nu gider jeg ikke mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

SussieThyssen

Mette:)) skriver:

Nu er det 3. gang jeg bare bliver ekstremt ked af det over et eller andet, som jeg normalt ikke ville reagere så kraftigt på overhovedet Nu er det bare ikke sjovt længere... Indenfor de sidste 2 uger har jeg fået de vildeste humørsvingninger!!

Min kærestes forældre har snakket lidt om et sommerhus i Sverige de måske ville købe, men de vil selvfølgelig gerne se det først. Her til aften skriver de så til kæresten om vi vil med i morgen og se det. Jeg elsker at være en del af sådanne ture, når familien skal ud og se sommerhus for første gang. Og bare generelt være med, når der sker noget spændende, noget nyt. Men jeg skal noget så kedeligt som på JOB, og synes det er så sindssygt ØV. Jeg føler virkelig jeg går glip af noget, og på en eller anden måde ikke er en del af oplevelsen/fællesskabet. Jeg bliver vildt ked af det... så meget at jeg græder i stilhed i 15 min. Normalt ville jeg bare blive død ærgerlig. Men nu er jeg bare helt vildt ked af det....

Det er helt åndssvagt at jeg bliver så ked af det over det. Men det er som om jeg slet ikke kan styre det. Min kæreste er så sød og forstående, og gjorde alt hvad han kunne for at gøre mig glad igen. Ih hvor jeg elsker ham

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end at komme ud med det. En kop the med honning, omsorg fra kæresten, og dette indlæg lader til at virke på humøret. Tak fordi du læste, og vær sød at skriv du ikke synes jeg er helt gak

Smil, latter, tårer og KNUS
//Mette, som heldigvis 90% af tiden er glad

Du er ikke gak..bare en hormonbombe.
Men det går over igen når bebsen er kommet ud til dig.
Så fat mod.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Bruus

SussieThyssen skriver:

Du er ikke gak..bare en hormonbombe.
Men det går over igen når bebsen er kommet ud til dig.
Så fat mod.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie Som altid dejlige ord.

Anmeld

7. januar 2011

170811

Nu er det 3. gang jeg bare bliver ekstremt ked af det over et eller andet, som jeg normalt ikke ville reagere så kraftigt på overhovedet Nu er det bare ikke sjovt længere... Indenfor de sidste 2 uger har jeg fået de vildeste humørsvingninger!!

Min kærestes forældre har snakket lidt om et sommerhus i Sverige de måske ville købe, men de vil selvfølgelig gerne se det først. Her til aften skriver de så til kæresten om vi vil med i morgen og se det. Jeg elsker at være en del af sådanne ture, når familien skal ud og se sommerhus for første gang. Og bare generelt være med, når der sker noget spændende, noget nyt. Men jeg skal noget så kedeligt som på JOB, og synes det er så sindssygt ØV. Jeg føler virkelig jeg går glip af noget, og på en eller anden måde ikke er en del af oplevelsen/fællesskabet. Jeg bliver vildt ked af det... så meget at jeg græder i stilhed i 15 min. Normalt ville jeg bare blive død ærgerlig. Men nu er jeg bare helt vildt ked af det....

Det er helt åndssvagt at jeg bliver så ked af det over det. Men det er som om jeg slet ikke kan styre det. Min kæreste er så sød og forstående, og gjorde alt hvad han kunne for at gøre mig glad igen. Ih hvor jeg elsker ham

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end at komme ud med det. En kop the med honning, omsorg fra kæresten, og dette indlæg lader til at virke på humøret. Tak fordi du læste, og vær sød at skriv du ikke synes jeg er helt gak

Smil, latter, tårer og KNUS
//Mette, som heldigvis 90% af tiden er glad

Du er vist ikke særlig gak

Jeg har det også sådan. Forleden begyndte jeg at græde i frustration over at vi ikke havde mere sølvpapir, så jeg ikke kunne lave bagekartofler! haha havde haft lyst til det hele dagen, og købte dem, også kom jeg hjem også var der ikke noget sølvpapir. Åh gud KRISE! efter lidt snøft og lidt tuderi kørte kæresten ud efter sølvpapir  

Op med humøret, bagefter kan man bare grine af sig selv

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Tak Sussie Som altid dejlige ord.

Det var så lidt...kommer forresten til at tænke på noget.
Når nu du reagerer ret meget på hormonerne med følsomhed, så skal du lige skrive dig bag øret, at du sikkert kommer til at reagere voldsomt når du får tudedag på 3-5 dagen efter du har født. Bare så du er forberedt på det.
Jeg har også altid været meget følsom under mine graviditeter, og mine tudedage var på det nærmeste jordens undergang...hehe.
Men til den tid, så hjælper det altså at gå i seng og sove

Anmeld

7. januar 2011

lauras*mor*

Dét indlæg var som sendt fra himlen... Tusinde tak fordi du fik mig til at grine lidt og smile igen
Sikke en sød historie. Ja, det er simpelthen de mest besynderlige ting man reagerer på under graviditeten. Dog er jeg ret glad for at det ikke er alle 9 mdr man har sådanne ture Puuuha...

Tuusinde tak endnu engang for dit skønne indlæg. Nu er mit humør tilbage igen

er glad for jeg kunne redde dit humør... :-) Ja tænk hvis det var alle 9 mdr.. puha.. så ville vi sq nok alle sammen ende som singler.. haha.. Min mand var i hvertfald glad for det ikke var hele tiden.. Min veninde ringede enggang grædende til mig og sagde at hun lige havde læst noget på en leverpostej nede i netto i retningen af: økologisk - vi gør verden til et grønner sted.. eller sådan noget i den retning.. Det eneste jeg sagde til hende var bare at jeg sagtens kunne forstå hende.. Der var hun gravid og jeg havde næsten lige født..

Anmeld

8. januar 2011

Bruus

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt...kommer forresten til at tænke på noget.
Når nu du reagerer ret meget på hormonerne med følsomhed, så skal du lige skrive dig bag øret, at du sikkert kommer til at reagere voldsomt når du får tudedag på 3-5 dagen efter du har født. Bare så du er forberedt på det.
Jeg har også altid været meget følsom under mine graviditeter, og mine tudedage var på det nærmeste jordens undergang...hehe.
Men til den tid, så hjælper det altså at gå i seng og sove

Det har jeg slet ikke hørt om før... Hvad er det for nogle 'tudedage' man får efter fødslen? Dem har jeg aldrig hørt om

Men tak for 'the heads up'

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Det har jeg slet ikke hørt om før... Hvad er det for nogle 'tudedage' man får efter fødslen? Dem har jeg aldrig hørt om

Men tak for 'the heads up'

Jamen dog...det laver jeg da lige en tråd om herinde..så skal du høre hvad det er LOL
Det er den dag hvor hormonerne "vender", efter man har født, og hvor mælken løber til.
Alt sammen sker jo i løbet af få timer, og de fleste tuder over ingen ting.
Det er helt normalt og lidt komisk
De fleste har nogle pudsige fortællinger om deres reaktioner, men det er altså helt normalt, og som jeg sagde, så er der ikke så meget andet at gøre end at gå i seng og sove, så går det over igen i løbet af et døgns tid.
Iøvrigt får babyen ofte diaré, når mælken løber til, så det ene med det andet, kan godt få en lille nybagt mor til at flippe helt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.