Nu er det 3. gang jeg bare bliver ekstremt ked af det over et eller andet, som jeg normalt ikke ville reagere så kraftigt på overhovedet
Nu er det bare ikke sjovt længere... Indenfor de sidste 2 uger har jeg fået de vildeste humørsvingninger!!
Min kærestes forældre har snakket lidt om et sommerhus i Sverige de måske ville købe, men de vil selvfølgelig gerne se det først. Her til aften skriver de så til kæresten om vi vil med i morgen og se det. Jeg elsker at være en del af sådanne ture, når familien skal ud og se sommerhus for første gang. Og bare generelt være med, når der sker noget spændende, noget nyt. Men jeg skal noget så kedeligt som på JOB, og synes det er så sindssygt ØV. Jeg føler virkelig jeg går glip af noget, og på en eller anden måde ikke er en del af oplevelsen/fællesskabet. Jeg bliver vildt ked af det... så meget at jeg græder i stilhed i 15 min. Normalt ville jeg bare blive død ærgerlig. Men nu er jeg bare helt vildt ked af det....
Det er helt åndssvagt at jeg bliver så ked af det over det. Men det er som om jeg slet ikke kan styre det. Min kæreste er så sød og forstående, og gjorde alt hvad han kunne for at gøre mig glad igen. Ih hvor jeg elsker ham 
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end at komme ud med det. En kop the med honning, omsorg fra kæresten, og dette indlæg lader til at virke på humøret. Tak fordi du læste, og vær sød at skriv du ikke synes jeg er helt gak 
Smil, latter, tårer og KNUS
//Mette, som heldigvis 90% af tiden er glad 
Anmeld