Vi måtte en tur til vagtlægen i går aftes med Lilje. Hun fik tirsdag aften nogen underlige kramper i maven. Det samme onsdag, og igen i går. Hendes mave giver et ryk, hun kigger på en, rynker panden og stikker i et smertefuldt skrig. Efter ½-1 min falder hun til ro, og sover næsten indtil den næste sammentrækning kommer, og så gentager det sig. Tirsdag startede hun kl 19, og faldt til ro omkring kl 21, men ville ikke sove før 23.30, og var meget omklamrende/morsyg (far duer bare ikke
)
Onsdag begyndte det først omkring kl 20, varede 1½ time, og faldt hen omkring kl 23.00
Torsdag begyndte det kl 17, og kl 18 stoppede det. Derefter var det stadig kun mor der fungerede, og kl 22 sov hun igen på brystet af mig.
Vi var ved vagtlæge 18.30 i går, og han mente det var kolik, men på alle de ting som jeg kan finde rundt omkring på nettet så passer hun bare ikke på alle de ting, andet end krampen i maven som de mener MÅSKE er grunden til kolik.
Hun er 9 uger, og ellers glad, og smilende. Men jeg forstår ikke det med kolik...
Hvad har jeres børn af signaler som gør i har fået at vide de har kolik??
Hvad gør i for at berolige dem??
Hvor gamle var de da i fik at vide de havde kolik??
Hvor gamle var de da det var ovre??
Har i oplevet de ting som jeg oplever med Lilje?? Og ellers er der andre der har oplevet at baby ikke helt lever op til de kriterier for kolik, men har kolik??
Det skal siges hun sover mellem 6 og 8 timer om natten, og hun spiser ca 5 gange i døgnet. Skal jeg vække hende om natten, så hun kan få det 6 måltid?? Hun tager fint på, og vejer nu 4200 og måler 56 cm
Håber i lige kan hjælpe med nogen af alle spørgsmålene, og undskyld for det blev så langt
Rigtig dejlig fredag
VIP