ulleby skriver:
Som overskriften lyder er jeg meget splittet for hvornår man burde være klappet og klar med alt udstyr, pusleting mv.?
Jeg har termin i Maj - men de skal ud i slut April grundet det er tvillinger.
Så de damer hvornår var i selv pakket klar og alt det andet, med værelse, pusleplads og ALT det andet?
Noget i mig siger jeg burde være godt igang - men føler ikke helt jeg er
God weekend til jer

Jeg har termin 3 marts og jeg er helt klar med alt, det eneste der ikke er på plads, er tasken til sygehuset, men er dog igang. Jeg kan godt lide at være i god tid, og har været vildt glad for det, specielt da det har givet ro på gennem jul og nytår, værelset er færdigt og har været det et par mdr nu, mangler kun at hænge en hyldereol op og et par billeder
mangler så også lige at samle kravlegården, men bliver nok også snart gjort, så vi er klar, og i rigtig god tid.
vi har dog ikke hentet barnevognen endnu, da vi først henter den efter fødslen, men pusletasken er pakket, og liften hentet, da den er god at have de første dage, selvom man ikke lige skulle få hentet vognen.
Mit råd er at gøre hvad du føler for, nogle, som jeg selv, har det bedst med at være klar i rigtig god tid, mens andre venter lidt længere, og igen nogle som godt kan lide at gå og ordne det når man er gået på barsel 
Anmeld