Bibob vs. onfone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

eElak

louiseandersen85 skriver:

Ja det er også en god ting a tage i betragtning.

Der er dog ingen jeg snakker ofte med der har et a de to selskaber. Men kan måske få manden med, det ville jo hjælp lidt.

Og gud hvor jeg savner en regning så billig som du oplever

jeg har heller ingen venner 

men både min far og min X (knægtens far) har bibob... så det er klart billigst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

LR85

MoarHvidovre skriver:

Du kan få det samme hos Callme for 119 kr.

Hvordan oplever du call me?

Kundeservice, dækning, uforudsete regninger??

Anmeld

7. januar 2011

Mette Nexø

Hey Maria.

Jo det er nemlig deres reklamer, men Onfone har faktisk de samme priser, så derfor er jeg interesseret i a høre hvordan kundeservice er, om man bliver ubehageligt overrasket over regninger eller andet.

Men jeg må komme med en update når jeg skifter, har dog ikke bestemt mig endnu.

Har TDC nu og min regning er ALT ALT for høj.

Jeg er ved at skifte over til onfone og indtil videre har servicen været i top, 2 dage efter jeg havde bestilt det fik jeg mit nye simkort og det var mellem jul og nytår så hurtig har jeg aldrig oplevet det før. De er billige og man ringer gratis til andre med onfone. Skal give 199 for 10 timers tale fri sms og mms og data. Kan varmt anbefale onfone

Anmeld

7. januar 2011

LR85

Mette Nexø skriver:

Jeg er ved at skifte over til onfone og indtil videre har servicen været i top, 2 dage efter jeg havde bestilt det fik jeg mit nye simkort og det var mellem jul og nytår så hurtig har jeg aldrig oplevet det før. De er billige og man ringer gratis til andre med onfone. Skal give 199 for 10 timers tale fri sms og mms og data. Kan varmt anbefale onfone

Det lyder super godt.

Beholdt du det gamle nummer og opsagde de det gamle abonnement for dig??

Den slags skal jeg også lige se på, når det blir min tur.

Du må gerne svare igen på tråden når du har haft det lidt tid, hva du sys om dækning, og lign.

Anmeld

7. januar 2011

Mette Nexø

Det lyder super godt.

Beholdt du det gamle nummer og opsagde de det gamle abonnement for dig??

Den slags skal jeg også lige se på, når det blir min tur.

Du må gerne svare igen på tråden når du har haft det lidt tid, hva du sys om dækning, og lign.

Beholdt mit gl nr og de har klaret det hele med telenor mit gl selskab. Har super dækningen har ikke oplevet nogen problemer med det.

Anmeld

7. januar 2011

LR85

Mette Nexø skriver:

Beholdt mit gl nr og de har klaret det hele med telenor mit gl selskab. Har super dækningen har ikke oplevet nogen problemer med det.

Det er et stort + for mig.

Skal også beholde mit gamle nummer og gider ikke opleve for meget bøvl med skiftning fra det ene abonnement til det andet. Det skal bare gå smertefrit.

Anmeld

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvordan oplever du call me?

Kundeservice, dækning, uforudsete regninger??

Jeg har kun positivt, at sige. Jeg har dog kun haft dem i nogen måneder, hvor min mand har haft dem i flere år

Anmeld

7. januar 2011

LR85

Det er svært a vælge når man ikke kender noget til selskaberne.

Håber på lidt flere stemmer så jeg kan se jeres erfaringer

Anmeld

7. januar 2011

S.Maria

Da jeg skulle vælge nyt teleselvskab gik jeg ind og googlede erfaringer med Bibob og callme og der mener jeg at finde en masse der havde haft problemer med callme....en af grundene til at jeg valgte Bibob og så selvfølgelig deres meget billige priser :-)

Anmeld

7. januar 2011

LotteN

Herhjemme har vi onfone.
for 14 dage siden havde vi den der hedder 5 timer for 149 kr., men så så jeg , at jeg ved M1 (mener jeg) kunne få 3 timers tale for 99 kr og det ville jeg hellere, da ingen af os aldrig bruger 5 timer.

Så jeg skrev til onfone om de var interesseret i at give mit det samme tilbud eller om jeg skulle skifte tlfselskab og jeg blev ringet op kort tid efter og nu har vi begge fået 3 timer for 99 kr - så vil sige der service er i top.

De gange jeg har brugt kundeservice har jeg altid fået en god service/behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.