Bibob vs. onfone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Maria.

MoarHvidovre skriver:

T

Nej, det er det ikke

Nej dEt tænkt jeg godt.. og det er det jeg er mest hooked på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

LR85

Pena skriver:

Nu er jeg en af dem der taler meget i tlf. Har lige skiftet til bibob og giver 300 kr for 20 timer. Derudover kan jeg tale gratis med andre bibob. Haha og så kom reklamen frem mens jeg skriver dette.

Overvejede også onfone, men da jeg kender en med bibob kunne jeg tale gratis med hende.

Ellers tror jeg de to selskaber er ret ens.

Har du prøvet a benytte deres kundeservice? Og har du fået renginger der ikke var som du ahvde regnet med??

Eller andet du kan sige om dem som selskab?

Anmeld

7. januar 2011

ZamanogDania

ZamanogDania skriver:

Jeg har kun godt af sige om onfone. man får 5 timers tale, fri sms og mms. og fri data på 500 mb og ubegrænset facebook. Man taler så ubegrænset onfone til onfone. og de der 5 timers fri tale er det inkl. til udlandet fastnet.

for 149 kr. glemte at skrive hehe

Anmeld

7. januar 2011

LR85

Jeg kender til priserne og ellers er de jo fantastisk nemme a slå op, men jeg er MEGET interesseret i a høre om dækningen, kundeservice, ubehagelige ekstra udgifter i ikke vidste noget om.

Anmeld

7. januar 2011

eElak

louiseandersen85 skriver:

Stem helst hvis du kender til en a disse selskaber.

Ved ikke helt hvilket jeg skal vælge.

Hvad er din erfaring med produktet, kundeservice, regninger mm?

Du får da kun et reelt kendskab til dit problem, hvis folk har kendskab til begge selskaber... ;-)

Jeg har selv bibob, og har pønset lidt på onfone... Men så lidt som jeg taler i telefon, så kan jeg lige så godt blive hos bibob.. :-D

Har nu heller ingen problemer med dem.. 

Anmeld

7. januar 2011

ZamanogDania

Jeg kender til priserne og ellers er de jo fantastisk nemme a slå op, men jeg er MEGET interesseret i a høre om dækningen, kundeservice, ubehagelige ekstra udgifter i ikke vidste noget om.

Synes dækning er god, og internet forbindelsen er os god, og kundeservice er god synes jeg. ingen overraskelser

Anmeld

7. januar 2011

LR85

KaLee skriver:

Du får da kun et reelt kendskab til dit problem, hvis folk har kendskab til begge selskaber... ;-)

Jeg har selv bibob, og har pønset lidt på onfone... Men så lidt som jeg taler i telefon, så kan jeg lige så godt blive hos bibob.. :-D

Har nu heller ingen problemer med dem.. 

ihhh KaLee , hvis du har gode/dårlige erfaringer med en a selskaberne er det helt klart også svar jeg kan bruge...

hvorfor overvejede du a skifte til onfone fra bibob??

Anmeld

7. januar 2011

Pena

Har du prøvet a benytte deres kundeservice? Og har du fået renginger der ikke var som du ahvde regnet med??

Eller andet du kan sige om dem som selskab?

Har kun haft dem en måned. Men de har en fin hjemmeside, hvor man kan gå ind og følge sit forbrug osv. Fint til mit behov. Jeg bruger ikke nettet på tlf, så er ikke klar over om der hører data med i de 300 kr. Men det står sikkert på hjemmesiden.

Anmeld

7. januar 2011

eElak

ihhh KaLee , hvis du har gode/dårlige erfaringer med en a selskaberne er det helt klart også svar jeg kan bruge...

hvorfor overvejede du a skifte til onfone fra bibob??

Et ord: PENGE!!! :-)

Men jeg bruger nok for 100-120 om måneden lige nu, og de 2 jeg snakker mest med har bibob.... 

Anmeld

7. januar 2011

LR85

KaLee skriver:

Et ord: PENGE!!! :-)

Men jeg bruger nok for 100-120 om måneden lige nu, og de 2 jeg snakker mest med har bibob.... 

Ja det er også en god ting a tage i betragtning.

Der er dog ingen jeg snakker ofte med der har et a de to selskaber. Men kan måske få manden med, det ville jo hjælp lidt.

Og gud hvor jeg savner en regning så billig som du oplever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.