Mærkelig teori:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

TineA

Thereseh skriver:

Jeg skal til kønsscanning på mandag, og er MEGA spændt på hvad det er. Begge køn er helt velkomne (det er mere et praktisk spørgsmål, hi hi). 

Nu kom jeg til at tænke...

Man siger jo at det er manden der afgør om det blir' dreng eller pige, og så kom jeg til at tænke på at min kæreste har meget høje tindinger. Hårtab hos mænd, skyldes jo høj produktion af testosteron. Gad vide, om mænd med høje tindinger, måne osv, har større chance for at lave drengebørn??

Sikkert langt ude teori, men kan I se en sammenhæng på jeres mænds hårpragt, mangel på samme og køn på jeres børn?

Hahaha, pudsigt! Min dreng har vildt høje tindinger, lige som min mand! Og så har har bare mega-monster meget hår

Så måske der er noget om snakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Thereseh

W010910 skriver:

Hahaha, pudsigt! Min dreng har vildt høje tindinger, lige som min mand! Og så har har bare mega-monster meget hår

Så måske der er noget om snakken

Ja, måske  Indtil videre hælder den mest mod teorien, men nu må vi se hvad min mave gemmer på 

Anmeld

7. januar 2011

DK

Min kæreste er skaldet! Sådan næsten i alt fald! Du kan evt. se billede af ham under min profil!

Han har leveret et styks drengefoster!

Min tidligere mand har masser af hår på hovedet, men ingen kropsbehåring stort set, og med ham fik jeg en datter!

Det er jo nok bare et tilfælde, men... sådan er det nu lige her hos os!

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Thereseh skriver:

Jeg skal til kønsscanning på mandag, og er MEGA spændt på hvad det er. Begge køn er helt velkomne (det er mere et praktisk spørgsmål, hi hi). 

Nu kom jeg til at tænke...

Man siger jo at det er manden der afgør om det blir' dreng eller pige, og så kom jeg til at tænke på at min kæreste har meget høje tindinger. Hårtab hos mænd, skyldes jo høj produktion af testosteron. Gad vide, om mænd med høje tindinger, måne osv, har større chance for at lave drengebørn??

Sikkert langt ude teori, men kan I se en sammenhæng på jeres mænds hårpragt, mangel på samme og køn på jeres børn?

Næ...i vores familie er det arveligt hos de fleste af mændene at blive ret tidligt skaldede, men de har skisme alle sammen fået piger.
Min kusines mand har en særdels kraftig hårpragt og har primært fået drenge (5 stks drenge og 2 piger)
Så det tror jeg ikke meget på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Min kæreste er skaldet! Sådan næsten i alt fald! Du kan evt. se billede af ham under min profil!

Han har leveret et styks drengefoster!

Samme her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.