Mærkelig teori:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Thereseh

Jeg skal til kønsscanning på mandag, og er MEGA spændt på hvad det er. Begge køn er helt velkomne (det er mere et praktisk spørgsmål, hi hi). 

Nu kom jeg til at tænke...

Man siger jo at det er manden der afgør om det blir' dreng eller pige, og så kom jeg til at tænke på at min kæreste har meget høje tindinger. Hårtab hos mænd, skyldes jo høj produktion af testosteron. Gad vide, om mænd med høje tindinger, måne osv, har større chance for at lave drengebørn??

Sikkert langt ude teori, men kan I se en sammenhæng på jeres mænds hårpragt, mangel på samme og køn på jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

2babygirls

Thereseh skriver:

Jeg skal til kønsscanning på mandag, og er MEGA spændt på hvad det er. Begge køn er helt velkomne (det er mere et praktisk spørgsmål, hi hi). 

Nu kom jeg til at tænke...

Man siger jo at det er manden der afgør om det blir' dreng eller pige, og så kom jeg til at tænke på at min kæreste har meget høje tindinger. Hårtab hos mænd, skyldes jo høj produktion af testosteron. Gad vide, om mænd med høje tindinger, måne osv, har større chance for at lave drengebørn??

Sikkert langt ude teori, men kan I se en sammenhæng på jeres mænds hårpragt, mangel på samme og køn på jeres børn?

HAHA, ej den skal du vist længere ud på landet med

Min far har lige så meget hår som homer simpson tilbage, og begge mine brødre har høje tindinge, men de kom først efter 5 piger

Så tror det er mere held end forstand.. Som min mands kollega sagde, så laver man piger hvis man går ind fra højre og ud fra venstre og drenge hvis det er omvendt.. tvillinger bliver så lavet hvis man går lige ind og ud HAHAHAH.... fjols

Men held og lykke på mandag!! Der er min lille pige 3 mdr

Anmeld

7. januar 2011

oo

Ja det er jo manden der levere Y-cellerne, som gir drengebørn

jeg ved sørme ikke om der er nogen sammenhæng - højst sandsynligt IKKE men sådan ret uvidenskabeligt og alting, så har Søren VILDT meget hår og vi har fået en datter til gengæld producerede jeg voldsomme mængder af kropshår under graviditeten og det sir ligeså uvidenskabelige historier jo er tegn på at man bærer et drengebarn

Anmeld

7. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg tror ikke der er en sammen hæng. Min svoger har meget høje tindinger og han har lavet 2 piger. Min anden svoger har en fantastisk hårpragt og han har lavet 2 drenge.

Anmeld

7. januar 2011

Thereseh

Hi hi , tak for jeres kommentarer. 

Man har jo voldsomt meget tid til at tænke, når man både er gravid, sygemeldt og en dagdrømmer. Ha ha. 

Det blir' lidt spændende at se. 

De eneste jeg kan sammenligne med, er to mænd jeg kender, der har begyndende hårtab, men spiser piller for det, som jo så er ekstra kvinde hormoner - de har begge fået piger 

Anmeld

7. januar 2011

Thereseh

merethe skriver:

Jeg tror ikke der er en sammen hæng. Min svoger har meget høje tindinger og han har lavet 2 piger. Min anden svoger har en fantastisk hårpragt og han har lavet 2 drenge.

Ja, så burde der ikke være nogen sammenhæng 

Anmeld

7. januar 2011

JustMe

Høj testosteronniveau burde mig bekendt om noget højst resultere i en højere sædproduktion; ikke påvirke antallet af Y- og X-celler. Så den teori kan du vist godt skyde en hvid pil efter

Anmeld

7. januar 2011

Thereseh

JustMe skriver:

Høj testosteronniveau burde mig bekendt om noget højst resultere i en højere sædproduktion; ikke påvirke antallet af Y- og X-celler. Så den teori kan du vist godt skyde en hvid pil efter

Hehe, ok 

Anmeld

7. januar 2011

Bavianis

Min mand har høje tindinger og han kan kun lave drenge...  

Jeg har en teori om, at det er sådan nogle vilde kamikaze-celler han sender afsted - der dog hurtigt glemmer hvad det var de skulle - og det betyder jo at det ikke kan være piger - der som bekendt er langsommere, men sejere... 

Anmeld

7. januar 2011

Thereseh

Bavianis skriver:

Min mand har høje tindinger og han kan kun lave drenge...  

Jeg har en teori om, at det er sådan nogle vilde kamikaze-celler han sender afsted - der dog hurtigt glemmer hvad det var de skulle - og det betyder jo at det ikke kan være piger - der som bekendt er langsommere, men sejere... 

Ha ha, fed teori 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.