Tina&Martin skriver:
Hej Kvinder med vinterbørn omkring 3 mdr
Nu er madeleine så aktiv/mobil at hun ikke rigtig gider være i liften fordi den føles vist for klaus for hende...
hvad så?? er det så bare i med den store madras og så sover hun bare i "den store kasse"
eller bruger I så en voksi/slee bee og inden dyne ??
Føler jo også lidt jeg mangler et puttested når jeg har hende med et sted og hun skal puttes og ikke direkte ned i en kold vogn
hej Tina...
Wilma sover i sin Slee Bee, og det fungerer SÅ fint!!! Den er med vinterdyne og ikke ulddyne! Wilma har sit alm. tøj på, en tyk trøje, hue, vanter og uldsokker, og så har hun et lille tyndt svøbt om sig, så hun ikke kan få armene op over dynen og blive kold.... !!
Vi lægger Slee Bee'en direkte ned i barnevognen.... der er ingen madras i - men til gengæld er bunden isoleret, så hun er DEJLIG varm hver gang jeg tager hende op... også de dage, hvor det var RIGTIG koldt!!! 
Wilma er nemlig også smadder varm, så der skal ikke meget til, før hun har for meget tøj på!!
Når hun sover om natten, ligger hun stadig i liften i sin tremmeseng, men når den bliver for lille til hende, vil jeg også have en sengeformindsker, da jeg simpelthen synes, at Killi sengen virker ENORM stor i forhold til hendes lille bitte krop... heheh!!!
Når vi er ude - altså og besøge folk, så har vi altid hendes dyne med, så hun kan putte lidt i vores arme! Andre gange, har jeg puttet hende i Slee Bee'en kun i en body, og så kan hun ligge dér og sove 
Så 

til Slee Bee'en!!

Lea