Slee bee nu hvor liften er for lille ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

2babygirls

Hej Kvinder med vinterbørn omkring 3 mdr

Nu er madeleine så aktiv/mobil at hun ikke rigtig gider være i liften fordi den føles vist for klaus for hende...

hvad så?? er det så bare i med den store madras og så sover hun bare i "den store kasse"  eller bruger I så en voksi/slee bee og inden dyne ??

Føler jo også lidt jeg mangler et puttested når jeg har hende med et sted og hun skal puttes  og ikke direkte ned i en kold vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

oo

når Sol sover ude sover hun i voksien og lige ned i den store kasse uden liften og uden dyne ovenpå. Hun er pakket i kørepose og så ned i voksien med hue og vanter på og så i barnevognen. hun er aldrig for kold, så det er

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Tjuhl skriver:

når Sol sover ude sover hun i voksien og lige ned i den store kasse uden liften og uden dyne ovenpå. Hun er pakket i kørepose og så ned i voksien med hue og vanter på og så i barnevognen. hun er aldrig for kold, så det er

Okai, tænkte også at den kunne være god, fordi de jo vokser med den, ikke ??!!

Men Madeleine er nemlig heller ikke kuldeskær, så hun holder godt på varmen, også om natten.

Anmeld

7. januar 2011

Siber

Vi bruger også voksi når Astrid sover i barnevogn! Hun sover sååå godt i den!

Men når hun vokser ud af liften, og skal sove inde, tænker jeg der er på madras i sengen med en dyne!

Knus Siber

Anmeld

7. januar 2011

oo

Tina&Martin skriver:

Okai, tænkte også at den kunne være god, fordi de jo vokser med den, ikke ??!!

Men Madeleine er nemlig heller ikke kuldeskær, så hun holder godt på varmen, også om natten.

jo det tænker jeg, at de gør...altså der er da plads til hun blir en 20-30 cm længere end hun er nu i voksien i hvert fald

Sol er også DØDvarm om natten og vil kun sove hvis der er køligt og udluftet i soveværelset...hvilket betyder at hendes kuldskære mor sover i langærmet trøje og lange bukser og strømper

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Tjuhl skriver:

jo det tænker jeg, at de gør...altså der er da plads til hun blir en 20-30 cm længere end hun er nu i voksien i hvert fald

Sol er også DØDvarm om natten og vil kun sove hvis der er køligt og udluftet i soveværelset...hvilket betyder at hendes kuldskære mor sover i langærmet trøje og lange bukser og strømper

HAHA, for sødt

Næste problem er så bare at Madeleine helst vil ligge på siden og sove  hvordan fungere det så i sådan en voksi???

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Siber skriver:

Vi bruger også voksi når Astrid sover i barnevogn! Hun sover sååå godt i den!

Men når hun vokser ud af liften, og skal sove inde, tænker jeg der er på madras i sengen med en dyne!

Knus Siber

Tænker lidt at hun skal fortsætte med at sove ude, og jeg så bare stopper barnevogns madrassen i, for der sover hun nu såå godt

Anmeld

7. januar 2011

L-Mortil3

Da Liam blev for stor til liften købte vi en uldpose til barnevognen, og da han jo så skulle sove i tremmesengen, syede jeg selv en god tyk sengerand(sengeformindsker) så sengen ikke virkede så stor og væmmelig

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Line&Liam skriver:

Da Liam blev for stor til liften købte vi en uldpose til barnevognen, og da han jo så skulle sove i tremmesengen, syede jeg selv en god tyk sengerand(sengeformindsker) så sengen ikke virkede så stor og væmmelig

Hun er allerede røget over i tremmesengen, og min veninde låner mig en sengeformindsker for hun futter jo rundt som en viser på klokken og fylder jo ingenting i den

Anmeld

7. januar 2011

L-Mortil3

Tina&Martin skriver:

Hun er allerede røget over i tremmesengen, og min veninde låner mig en sengeformindsker for hun futter jo rundt som en viser på klokken og fylder jo ingenting i den

Hihi præcis, Liam ligger aldrig hvor han blev lagt, og har aldrig gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.