Militæret og os som er kærester/gift med en :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Moar2011

Nu hvor der er en debat om militæret og der ren faktisk er mange herinde der har deres kære mand eller kæreste i krig.

kunne være sjovt at se hvem der er?

og hvilken stilling jeres kære har ind for militæret?

Hvordan har i det med det? osv osv

fortæl gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Herhjemme er vi begge i forsvaret, jeg er dog civil ansat og manden er militær ansat

Nærmere vil jeg ikke lægge ud på nettet, men min mand er også udstationeret i ny og næ

Anmeld

7. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

HOV - og jeg har det godt med det. Der er altid en risoko, men det må man tage med. Jeg ønsker han laver det der er hans drømmejob, og det gør han.

Herhjemme er savnet det værste, men endnu større glæde når vi ses igen elsker den mand så meget, og vil ikke bremse ham, og det ville han heller ikke for mig, når jeg måske bliver militært ansat. Min stilling er så ikke en man bliver udstationeret i, så derfor tør jeg godt hoppe på den anden vogn

Anmeld

7. januar 2011

noah3006

Jeg så udsendelsen Armadillo igår på tv2 blev utrolig rørt.... og puha hvor synes jeg godt nok man for noget at tænke over når man ser hvordan deres hverdag virkelig er dernede. Det giver stof til eftertanke. Man tænker jo slet ikke at det er sådan.

Min kæreste var inde i militæret, men han valgte at blive garder for dronningen, hvilket jeg er utrolig glad for. Men han var på et tidspunkt ved at ændre sin status til at ville udsendes. men der sagde jeg at så ville jeg ikke kunne være i et forhold med ham. jeg ved ikke om det ondt gjort af mig, men kunne simpelthen bare ikke bære hvis der skete ham noget.

Jeg vil bare sige at jeg virkelig tænker på jer der har mand/kæreset/bror/far ja hvad end man har der er afsted, synes virkelig de skal have al den respekt og tanker man kan give dem. får helt kuldegys af at tænke på hvad de ikke alle er igennem.

Mine tanker er hos jer.

Klem Kristina

Anmeld

7. januar 2011

LinLin

Er ikke længere, men har været idet Davids far var udsendt imens jeg var gravid (feb-aug 2006 (david er født 2. sep!)) - heldigvis blev det kun til den ene udsending til kosovo!

Jeg syntes ikke det var særligt fedt at gå herhjemme i uvished, selvom det ikke var det farligste sted han var (mener ifht fx afghanistan!) - og på den anden side var det ikke helt uvant for mig, da min far var skibskok og derfor også ude/væk mange mdr ad gangen! - det var jo heller ikke til at vide om skibet gik ned...

Anmeld

7. januar 2011

Moar2011

Tak for alle jeres svar - har selv en kæreste der skal udsendes til august. hans første udsendelse.

Anmeld

7. januar 2011

Mumto3

Jeg har en veninde som har været gift med en i efterretningstjenesten. Han har været udsendt flere flere gange. De har et par børn sammen, men til sidst blev det bare for meget. Alt for meget og de er desværre skilt i dag! -og det var de IKKE blevet hvis han ikke havde været udsendt så meget.

Anmeld

7. januar 2011

Moar2011

Mumto3 skriver:

Jeg har en veninde som har været gift med en i efterretningstjenesten. Han har været udsendt flere flere gange. De har et par børn sammen, men til sidst blev det bare for meget. Alt for meget og de er desværre skilt i dag! -og det var de IKKE blevet hvis han ikke havde været udsendt så meget.

blev han ikk helt bidt af det? - jeg tror på at det ødelægger meget ! for det gør det allerede her.

Anmeld

7. januar 2011

Mumto3

Babyklar skriver:

blev han ikk helt bidt af det? - jeg tror på at det ødelægger meget ! for det gør det allerede her.

Nej, han blev bestemt ikke bidt af det! Han forsøgte at undgå at blive sendt ud, men kunne ikke undgå det med den stilling han havde. Han forsøgte så at gøre turene så korte som muligt, men det var stadig mange måneder afgangen.

Anmeld

7. januar 2011

Moar2011

Mumto3 skriver:

Nej, han blev bestemt ikke bidt af det! Han forsøgte at undgå at blive sendt ud, men kunne ikke undgå det med den stilling han havde. Han forsøgte så at gøre turene så korte som muligt, men det var stadig mange måneder afgangen.

hvorfor stoppet han så ikke ? hvis han ikke var bidt af det , og gern ville undgå at blive udsendt.. sorry hvis jeg spørg for meget heh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.