hmm nu igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

lassemor07

Min var længe om af komme rigtig igang efter jeg havde fået Lasse..

Jeg fik min 1 gang efter jeg havde fået lasse også gik der et ½ år før jeg fik de´n igen så det kan godt ske

Men syndes da du skulle købe en bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Charlotte Wberg

hehe tidligt ja, men ikke umuligt

Kender et par stykker der faldt i den med amme perioden var "sikker-perioden" hehe Og hovsa gravid gravid efter ingen tid Gg

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Charlotte Wberg skriver:

hehe tidligt ja, men ikke umuligt

Kender et par stykker der faldt i den med amme perioden var "sikker-perioden" hehe Og hovsa gravid gravid efter ingen tid Gg

Ja, det der med amme-perioden, det er noget værre vås, man kan nemt blive gravid selvom man ammer.....

Anmeld

7. januar 2011

Charlotte Wberg

victoria2008 skriver:

Ja, det der med amme-perioden, det er noget værre vås, man kan nemt blive gravid selvom man ammer.....

ja Gg.. også får man nok at se til hehe...

Anmeld

7. januar 2011

Muhmi

Well der er jo åbenbart delte meninger om hvorvidt ens mens er normal efter fødsel... Men vil du gerne have et barn til allerede eller hvad?

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Charlotte Wberg skriver:

ja Gg.. også får man nok at se til hehe...

Jeg er så alene, så der er ikke den store fare for at jeg bliver gravid hurtigt Men jeg blev gravid da min datter var 9 måneder (det smuttede så ud igen i 6.-7. uge, men det var lidt af et chok allerede at være gravid igen, selvom det var det jeg prøvede på..... Nu er jeg så gravid, og min datter er 2½ når barnet bliver født, det synes jeg er en passende afstand

Anmeld

7. januar 2011

Charlotte Wberg

victoria2008 skriver:

Jeg er så alene, så der er ikke den store fare for at jeg bliver gravid hurtigt Men jeg blev gravid da min datter var 9 måneder (det smuttede så ud igen i 6.-7. uge, men det var lidt af et chok allerede at være gravid igen, selvom det var det jeg prøvede på..... Nu er jeg så gravid, og min datter er 2½ når barnet bliver født, det synes jeg er en passende afstand

Det er også en dejlig aldersforskel hvor de burde få rigtig meget glæde af hinanden... Min store er så 10 år og den lille kommer en af dagene... Det bliver et helt andet søskende forhold de vil få, men for mig vil det være som at have to ene børn Ss...

Anmeld

7. januar 2011

Mille83

Er da lidt nysgerrig, har du fået taget en test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.