hmm nu igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Christina Haase

Hej. 

Jeg fødte en dejlig datter i oktober 2010. Jeg havde en lang cyklus inden jeg blev gravid med hende, den var på 31 dage, jeg fik min første mens d. 26 november, som varede frem til d. 2 december , den var rimlig kraftig de første par dage.

Men nu står jeg så i det dialemma at min mens ikke har været der siden. 

I følge bergeningen skulle jeg havde haft min mens nytårsaften og det er jo ved at være nogle dage siden. Så synes i jeg skal købe en testt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Muhmi

Hmm... Er ens mens ikke f***ed pænt meget op efter man har født? Jeg synes jeg har hørt at den er lang tid om at komme tilbage til "normalen" HVIS den overhovedet gør det.... Køb en test hvis du er usikker... Men ellers så ville jeg nok vente lidt hvis det var mig...

Anmeld

7. januar 2011

Christina Haase

Arg så fuked er den heller ikke efter man har født. Har en veninde som også har født hendes blev normal meget hurtigt efter. 

Anmeld

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mens blev regelmæssig med det samme begge gange

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Christina Haase skriver:

Hej. 

Jeg fødte en dejlig datter i oktober 2010. Jeg havde en lang cyklus inden jeg blev gravid med hende, den var på 31 dage, jeg fik min første mens d. 26 november, som varede frem til d. 2 december , den var rimlig kraftig de første par dage.

Men nu står jeg så i det dialemma at min mens ikke har været der siden. 

I følge bergeningen skulle jeg havde haft min mens nytårsaften og det er jo ved at være nogle dage siden. Så synes i jeg skal købe en testt?

Jeg ville klart købe en test!

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Christina Haase skriver:

Arg så fuked er den heller ikke efter man har født. Har en veninde som også har født hendes blev normal meget hurtigt efter. 

Altså, jeg fik først mens igen da min datter var 5 måneder, og efter det der var den rimelig stabil....

Anmeld

7. januar 2011

Christina Haase

Puha nu bliver jeg nysgering og nervøs tror jeg skal en tur ud og hente nogle teste idag. 

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Muhmi skriver:

Hmm... Er ens mens ikke f***ed pænt meget op efter man har født? Jeg synes jeg har hørt at den er lang tid om at komme tilbage til "normalen" HVIS den overhovedet gør det.... Køb en test hvis du er usikker... Men ellers så ville jeg nok vente lidt hvis det var mig...

Min mens fra regelmæssig fra første mens

Anmeld

7. januar 2011

Christina Haase

der er vidst kun en vej til svaret

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Christina Haase skriver:

der er vidst kun en vej til svaret

Men det er da godt nok tidligt, hvis du tror at du er gravid igen allerede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.