har meget længe tænkt på at oprette denne tråd..
here it goes: Mig og kæresten har altid haft et rigtig godt forhold dog med skænderier imellem (selvf.) men efter vi har fået vores første barn sammen er det kun gået ned af bakke, de første to uger var fantastiske derefter begyndte det at dale nedaf..
han: respektere mig ikke, sur det meste af tiden, svarer med en rigtig attitude ligemeget hvad man spørger ham om, siger at jeg er skylden i ALT hvad der er dårligt som fx. at vores forhold er som det er. Og jeg har det somom jeg kæmper og kæmper, kan bare ikke se nogen ende på det..
jeg: bliver virkelig hurtigt fornærmet, så det gør han mig hele tiden for så har han jo en grund til at være sur, jeg bliver også meget sur, prøver nogle gange at ignorere ham..
det er som om vi leger en eller anden form for krig imod hinanden 
men hver gang jeg lufter idéen om at vi måske skulle gå fra hinanden så bliver han rigtig sød og så er vores forhold godt i 2-3 dage og så forfra igen .. sådan har det kørt på i et par uger nu og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op længere??
Jeg elsker ham mere end ord kan beskrive og vil gøre ALT for at redde vores forhold! og han siger han har det på samme måde. Og jeg kan også godt mærke at han elsker mig rigtig højt..
hvad synes i? kan det reddes? eller er det på tide?
Anmeld