Hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

dorthemus

motterhea skriver:

NOT !

De berømte 10 min om dagen, lærte min niece at gå på tæer, så hun gik først i en alder af 16 måneder..

Det er jo ikke sikkert, at den er skyld i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Vi har én, og hun har brugt den 2 gange ind til videre! Hun synes den er meget sjov, men hun er  nu stadigvæk mest på gulvet! Vi har også en hoppe gynge, og den ÆÆÆlsker hun!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. januar 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ihhh den vil Runa gerne ned og låne lidt...én fra mødregruppen har en og hun ELSKER den  Står og hopper op og ned og trykker og hiver på alle knapperne

Hun kommer bare og prøver alt Elina's udstyr...... Det kunne være åhhhh så hyggeligt at få besøg af jer to dejlige damer.

Anmeld

6. januar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Hun kommer bare og prøver alt Elina's udstyr...... Det kunne være åhhhh så hyggeligt at få besøg af jer to dejlige damer.

Du siger bare til når I har overskuddet til at vi kommer og crasher jeres hjem

Anmeld

6. januar 2011

Risen

dorthemus skriver:

Følger lige med her

Det ser vist ud til, at vi bliver nødt til at eje sådan en

Anmeld

6. januar 2011

Lolli

Vores dreng syntes også den var et hit. Jeg ser den bare som et ekstra stykke legetøj. Han var vild med at kunne komme op og se noget og komme rundt noget hurtigere end på 4 ben.

Og ja - alt med måde. Vi har skam også brugt skråstol. Uha uha. Men vores dreng kunne da både holde hovedet, sidde selv, kravle og gå på de "helt rigtige tidspunkter".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.