Hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

merle2010

Vi har også en, og min datter elsker den også.. hun sidder max i den i 15 min, men kan jo øve sig i at støtte på benene.. folk siger også at hoppegynger ikke er andet end en babysitter, men det har altså også hjulpet vores datter meget til at støtte på benene.. det er bare min mening.. og så er det jo rart at man som mor kan få 15 min til sig sélv, mens de lige leger lidt i deres gåvogn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Risen

mth1987 skriver:

Vi købte en for en måned siden og min datter elsker den. Der bliver hoppet og kørt rundt i hele huset. Hun sidder kun i den 10-15 min om dagen.

okay så den skal behandles lidt efter en skråstol. Meget få min om dagen? 

Anmeld

6. januar 2011

maria_wlt

jannebjerre skriver:

Not - det er simpelthen så dårligt for barnet balance og rygge!!!

Det er for mig at se bare en babysitter.

Vi har købt en man skubber foran sig i stedet

HELT ENIG....

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

Risen skriver:

Har i brugt sådan en? - og er den god eller spild af penge? 

jeg synes den er go..!!! vores datter sponser rundt i den her hjemme og elsker den... ved a sarahf har en tilsalg, og den har musik og lyde i...!!

Anmeld

6. januar 2011

motterhea

NOT !

De berømte 10 min om dagen, lærte min niece at gå på tæer, så hun gik først i en alder af 16 måneder..

Anmeld

6. januar 2011

mth1987

Risen skriver:

okay så den skal behandles lidt efter en skråstol. Meget få min om dagen? 

Der er en masse der mener det ikk er så sundt for dem at sidde for længe. Vi bruger den når hun ikke gider legetæppet mere og godt vil kunne se alt omkring sig (hun kan ikk sidde 100% uden støtte endnu) og så sidder hun max 15 min
jeg syntes det meget rart så der mulighed for at køre den hen til badeværelses døren hvis man lige ska på wc eller i bad for hun gider ikk ligge alene om det så er 2 sek eller 5 min

Anmeld

6. januar 2011

lulleh

vi har en.
- Johannes bruger den kun når jeg lige skal lave mad og sårn nogle små ting.
den vi har fået kan instilles i højen så han ikke står på tær, men hele foden

Anmeld

6. januar 2011

Mie A

NOT - har aldrig haft behov for en...

Anmeld

6. januar 2011

Hasselnødden

lisbeth2910 skriver:

Har en og mine store pige elskede den, og Elina på 7 mdr synes også det er et hit.

Ved godt at anbefalingerne ikke lige frem klapper af gåvogne men alt med omtanke og så længe de ikke lever i den, men stadig kommer ned på gulvet og får brugt deres krop så mener jeg godt man kan bruge den!!!!!!

Jeg vil dog sige at man skal vælge en meget lav model da det ikke er godt hvis de bare hænger og dingler fordi de ikke kan nå gulvet.......

Her er jeg enig.

Min søn har også brugt sin flittigt og syntes den er et hit. Han levede på ingen måder i den og tilbringer mest tid på gulvet. Han har siden hen mistet interessen for den bortset fra de lyde han kan skabe ved at trykke på dens knapper eller støtte sig op af når han vil rejse sig og skubbe den og han bruger mere sin politi-går-bagved-og-skubber-vogn eller store lastbil hvis han vil rundt. Han er for lidt under en uge siden begyndt at stå uden støtte og har i aften taget sine første skridt, en uge før han fylder 1 år. Så han er godt med og tænker ikke den har ødelagt noget i ham. Så jeg siger hot, med måde!

Anmeld

6. januar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Har en og mine store pige elskede den, og Elina på 7 mdr synes også det er et hit.

Ved godt at anbefalingerne ikke lige frem klapper af gåvogne men alt med omtanke og så længe de ikke lever i den, men stadig kommer ned på gulvet og får brugt deres krop så mener jeg godt man kan bruge den!!!!!!

Jeg vil dog sige at man skal vælge en meget lav model da det ikke er godt hvis de bare hænger og dingler fordi de ikke kan nå gulvet.......

Ihhh den vil Runa gerne ned og låne lidt...én fra mødregruppen har en og hun ELSKER den  Står og hopper op og ned og trykker og hiver på alle knapperne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.