Kolde fusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

frk Jensen

Mussen2 skriver:

Jeg har også tænkt tanken med strømpebukser, men har ikke prøvet det endnu, synes tanken om såden et par stramme banditter om maven er knap så rar, men trods alt bedre en istapper på tæerne

Måske man kan få uld strømpebukser?

Køb dem en str større end din datter bruger, så tror jeg ikke de strammer på maven..

jo tror da bestemt at man kan få uld strømpe bukser, det er bare lige hvor henne.. Måske ønskebørn eller babysam.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

twinboys

Mussen2 skriver:

Det råd er også kommet fra en anden, det er da det jeg må prøve

Ville bare selv hade at have sådan et stramt par på at sove i, men trods alt bedre end iskolde tæer og underben

ej stømpebukser er da ikke stramme søde...

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

jannebjerre skriver:

se her 

http://www.babysam.dk/natdragt-m-fod-ass-print1.aspx

Der kan man bare se, takker

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Mussen2 skriver:

Der kan man bare se, takker

ingen årsag  Håber det hjalp lidt - vi kan ikk have pigebarnet har kolde fusserved selv hvor træls det er..

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

twinboys skriver:

ej stømpebukser er da ikke stramme søde...

Det er nok fordi jeg sover bedst selv uden en trævl

Anmeld

6. januar 2011

TTM

Mussen2 skriver:

Det råd er også kommet fra en anden, det er da det jeg må prøve

Ville bare selv hade at have sådan et stramt par på at sove i, men trods alt bedre end iskolde tæer og underben

Jeg brugte også strømåebukser til min datter sidste år, jeg valgte dem bare i en størrelse større end normalt

Håber du/i slipper for de kolde fusser

Anmeld

6. januar 2011

Vingummien

Mussen2 skriver:

Jeg har svært ved at finde natdragter med fødder i i str 92. Så jeg giver min datter strømper på til natten, men hun ender altid med at ttage/sparke dem af og trods jeg sætter dem på igen inden jeg går i seng, vågner hun med iskolde fødder hver morgen. Hun sover nemlig uden dyne..

Hvordan undgår i andre det? Har prøvet både sådan nogle hyggestrømper og alm. strømper

Har du prøvet at kigge i ønskebørn efter sådan nogle dragter?

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Mussen2 skriver:

Det er nok fordi jeg sover bedst selv uden en trævl

Det samme her....

Anmeld

6. januar 2011

Cris

Under ulddragten giver jeg ham nogle uldgamacher. Jeg har nogle uldstrømper og jeg putter dem på gamacherne. Og så ulddragten på og strømperne plejer at holde på plads. Ellers kan du måske finde sådan nogle ski/termo knæstrømper? Her sparker de også dynen af og hos os er noget køligt om natten. Vi bruger vinterdyne, så jeg vil give dem noget på, som vil tilsvare at have en vinterdyne på. Så de sover med mange lag uld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.