Kolde fusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Mussen2

Jeg har svært ved at finde natdragter med fødder i i str 92. Så jeg giver min datter strømper på til natten, men hun ender altid med at ttage/sparke dem af og trods jeg sætter dem på igen inden jeg går i seng, vågner hun med iskolde fødder hver morgen. Hun sover nemlig uden dyne..

Hvordan undgår i andre det? Har prøvet både sådan nogle hyggestrømper og alm. strømper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

jannebjerre

Mussen2 skriver:

Jeg har svært ved at finde natdragter med fødder i i str 92. Så jeg giver min datter strømper på til natten, men hun ender altid med at ttage/sparke dem af og trods jeg sætter dem på igen inden jeg går i seng, vågner hun med iskolde fødder hver morgen. Hun sover nemlig uden dyne..

Hvordan undgår i andre det? Har prøvet både sådan nogle hyggestrømper og alm. strømper

De har natdragter med fødder i i babysam og nameit i den pågældende størrelse

Jeg plejer bare at trække sokkerne udover natbukserne, så ryger de ingen steder

Anmeld

6. januar 2011

frk Jensen

Mussen2 skriver:

Jeg bruger strømpe bukser til marcus til at sove i.. og så en almindelig nat trøje.. Fungere bare rigtig godt..

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

jannebjerre skriver:

De har natdragter med fødder i i babysam og nameit i den pågældende størrelse

Jeg plejer bare at trække sokkerne udover natbukserne, så ryger de ingen steder

Jeg spurgte i name it så sent som for en uge siden, hun sagde at de ikke havde i den str. Jeg har også prøvet trickset med at trække strømperne udenover, men uden held.

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Strømpebukser det har virket her

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

frk Jensen skriver:

Jeg bruger strømpe bukser til marcus til at sove i.. og så en almindelig nat trøje.. Fungere bare rigtig godt..

Jeg har også tænkt tanken med strømpebukser, men har ikke prøvet det endnu, synes tanken om såden et par stramme banditter om maven er knap så rar, men trods alt bedre en istapper på tæerne

Måske man kan få uld strømpebukser?

Anmeld

6. januar 2011

Nettemor

bruger også strømpebukser og så bare en trøje. vores får nemlig også altid trukket strømperne af og sparker altid dynen væk..

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

twinboys skriver:

Strømpebukser det har virket her

Det råd er også kommet fra en anden, det er da det jeg må prøve

Ville bare selv hade at have sådan et stramt par på at sove i, men trods alt bedre end iskolde tæer og underben

Anmeld

6. januar 2011

Lone Jakobsen

rasmus gør det samme. vi putter dynen omkring ham når han er faldet i søvn. og ja, ellers kan man liste et lille tæppe eller noget over benene så de ikke er helt så kolde

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Mussen2 skriver:

Jeg spurgte i name it så sent som for en uge siden, hun sagde at de ikke havde i den str. Jeg har også prøvet trickset med at trække strømperne udenover, men uden held.

se her 

http://www.babysam.dk/natdragt-m-fod-ass-print1.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.