tøj, overtøj og huer.. hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Vidunderligeunger

Tilmeldt skriver:

Når Lisa sover ude i sin sleebee, har hun en elefanthue i bomuld på og vanter, som går op til skulderne.. Ellers bare sit almindelige tøj, fx. en kortærmet body, en almindelig  bluse udover og bukser, strømper og nogle gange uldstrømper, hvis det er ekstra koldt!  Når hun sidder op i  vognen (i sleebeen), får hun en tyk jakke på, og en elefanthue med bomuld inderst og uld yderst..

Stine og Lisa.

Jamen det lyder som alberte. men tit når vi går, så falder hun i søvn på gåturen, så lægger jeg hende jo bare ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Vidunderligeunger

twinboys skriver:

Et godt tjek til om barnet er for koldt eller for varmt... Mærk det i nakken og er de varme der ja så fryser de ikke, er de kolde så gør de og er de klamme så af med noget af tøjet...

God vinter

MAjbritt

ja det er rigtig nok, gør vi også tit, for at se om temp. er god nok men jeg tror nu det vi gør er godt ville bare høre hvad andre gør?

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

MatildeS skriver:

Kamille har fleecedragt, hue, vanter og termofutter på og så ligger hun i voksi ovenpå et lammeskindstæppe i klapvogn da jeg har måtte sælge min barnevogn.

Hun er 4 måneder og er dejlig varm når hun kommer op.

og hvad så hvis I går en tur? Tager du så ikke bare en jakke på hende??

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

BlyViol skriver:

ja det er rigtig nok, gør vi også tit, for at se om temp. er god nok men jeg tror nu det vi gør er godt ville bare høre hvad andre gør?

ok også hvis i ikke kendte til dette fif

Anmeld

6. januar 2011

morethanperfect

Oscar får en langærmet body på , strømpebukser , bukser udenpå , strømper , og en bluse ..

( Hvis vi gir ham en hel body på , får han kun bukser udenpå og ikke strømpebukser .. )

Så har en sin dejlig varme flyverdragt med hue , plus en ekstra hue ..

Der er fødder og hænder i flyverdragten

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Oscar får en langærmet body på , strømpebukser , bukser udenpå , strømper , og en bluse ..

( Hvis vi gir ham en hel body på , får han kun bukser udenpå og ikke strømpebukser .. )

Så har en sin dejlig varme flyverdragt med hue , plus en ekstra hue ..

Der er fødder og hænder i flyverdragten

lyder også som en god ide  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.