tøj, overtøj og huer.. hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Vidunderligeunger

Ja, nu har det godt nok været vinter i over en måned, men vil nu alligevel lige høre hvad I har jeres små (som ikke kan gå endnu) iklædt på tur med barnevognen. 

Alberte har: langærmet body, strømpebukser+alm bukser, en meget tyk sweater eller en tynd langærmet t-shirt og en mindre tyk sweater, Jakke, handsker og en elefanthue.. Nogen gange putter jeg en hue mere udenpå, andre der gør det? Er simpelthen bare så bange for at hun får Mellemærebetændelse..
hun er forresten altid i voksopose, også i klapvognen....

Men hvad gør I? For tænker nogen gange, er hun er MEGET godt pakket ind hehe

KNUS 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

jannebjerre

Så koldt som det er nu - der har Felix en tyk trøje udover hans almindelige tøj, sutsko, elefant hue og flvyerdragt.

Han sidder med voksipose og tæppe

Jeg er SÅ rædselslagen for at han skal fryse...

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

jannebjerre skriver:

Så koldt som det er nu - der har Felix en tyk trøje udover hans almindelige tøj, sutsko, elefant hue og flvyerdragt.

Han sidder med voksipose og tæppe

Jeg er SÅ rædselslagen for at han skal fryse...

ja okay, jeg fandt min overmand.. flyverdragt?? hehe.. Alberte har forresten også tykke sokker og uldfutter på hehe.. Synes altid hun er dejlig varm når jeg tager hende op.. men hun må jo heller ikke kampsvede dernede

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

BlyViol skriver:

ja okay, jeg fandt min overmand.. flyverdragt?? hehe.. Alberte har forresten også tykke sokker og uldfutter på hehe.. Synes altid hun er dejlig varm når jeg tager hende op.. men hun må jo heller ikke kampsvede dernede

ja altså mente du ikk når de bare sad i klapvognen eller barnevognen?? Eller mente du når de sov??

Nu er jeg forvirret

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

jannebjerre skriver:

ja altså mente du ikk når de bare sad i klapvognen eller barnevognen?? Eller mente du når de sov??

Nu er jeg forvirret

jo altså bare når de sidder der.. men de kan også ogdtå godt falde i søvn af og til

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

BlyViol skriver:

jo altså bare når de sidder der.. men de kan også ogdtå godt falde i søvn af og til

Jo men så sys jeg da ikk flyverdragt er overdrevet...

Hvis du sad i en klapvogn helt stille blot med jakke på eller fleecedragt - vile du så ikk fryse`??

Vinden skærer da gennem marv og ben..

Anmeld

6. januar 2011

Når Lisa sover ude i sin sleebee, har hun en elefanthue i bomuld på og vanter, som går op til skulderne.. Ellers bare sit almindelige tøj, fx. en kortærmet body, en almindelig  bluse udover og bukser, strømper og nogle gange uldstrømper, hvis det er ekstra koldt!  Når hun sidder op i  vognen (i sleebeen), får hun en tyk jakke på, og en elefanthue med bomuld inderst og uld yderst..

Stine og Lisa.

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Et godt tjek til om barnet er for koldt eller for varmt... Mærk det i nakken og er de varme der ja så fryser de ikke, er de kolde så gør de og er de klamme så af med noget af tøjet...

God vinter

MAjbritt

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

Kamille har fleecedragt, hue, vanter og termofutter på og så ligger hun i voksi ovenpå et lammeskindstæppe i klapvogn da jeg har måtte sælge min barnevogn.

Hun er 4 måneder og er dejlig varm når hun kommer op.

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

jannebjerre skriver:

Jo men så sys jeg da ikk flyverdragt er overdrevet...

Hvis du sad i en klapvogn helt stille blot med jakke på eller fleecedragt - vile du så ikk fryse`??

Vinden skærer da gennem marv og ben..

jamen hun har jo en mega strikpå og dynejakke udenover, og er dejlig varm. Det er jo ikke bedre end flyverdragten, Hun er jo dækket fra brystet og ned af voksien.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.