Er jublende glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Hasselnødden

twinboys skriver:

Smiler det var bare øve trinene så frem med kameratet...

They call me paparazzi  det ligger parat! Nu, anyways  Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Hasselnødden

nettemor skriver:

ja og det hjælper ik engang at gi dem fullbody dragt på for så lærer de jo ik at passe på... men held og lykke med det. og ja husk billederne

Nej desværre ikke, ville ellers ikke gøre noget hvis de havde sumobryder-dragter til små bitte børn også så svippede jeg ham da lige i sådan en, men det er jo en af livets mange lektier at slå sig og undgå selvsamme.. øvelse gør mester.

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

They call me paparazzi  det ligger parat! Nu, anyways  Hehe.

godt så stil ham op af en stol og gå foran ham og kald på ham hen til dig og klik så er den i kassen

Anmeld

6. januar 2011

Hasselnødden

twinboys skriver:

godt så stil ham op af en stol og gå foran ham og kald på ham hen til dig og klik så er den i kassen

Ha ha ja det lyder jo umiddelbart nemt  Venter til han vågner, så meget haster det heller ikke og han skal jo være oplagt for at ville gøre det igen.. håber bare kameraet er indenfor rækkevidde, for hvad nu hvis det først sker igen ved dp. Der er jeg der af gode grunde ikke, men skal nok få det i kassen - på et tidspunkt

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ha ha ja det lyder jo umiddelbart nemt  Venter til han vågner, så meget haster det heller ikke og han skal jo være oplagt for at ville gøre det igen.. håber bare kameraet er indenfor rækkevidde, for hvad nu hvis det først sker igen ved dp. Der er jeg der af gode grunde ikke, men skal nok få det i kassen - på et tidspunkt

Du skal nok nå det...

Anmeld

6. januar 2011

Livas mor

Tillykke søde Elias, du er super sej

Herhjemme nægter Liva på 14 måneder stadigvæk at gå.. Hun kravler med lynets hast og går som en gammel dame med en rollator, når hun tøffer afsted med sin gåvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.