Er jublende glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Hasselnødden

Elias har taget sit første skridt her til aften på sit værelse, og da farmanden ikke lige så dét, gjorde han det lige igen i stuen efterfølgende! Det må næsten være fødselsdagsgaven til ham selv idet han bliver 1 år den. 13 januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Nettemor

tillykke  det må bare være så stort.. !

Anmeld

6. januar 2011

Hasselnødden

nettemor skriver:

tillykke  det må bare være så stort.. !

Det er næsten ubegribeligt rent faktisk for drengen er jo kun lige begyndt at sove igennem og øve at stå selv uden støtte og nu til første skridt.. en periode på små 14 dage  he he og er stadigvæk sådan lidt vantro og tænker, gik han nu også.. men den er god nok. Han tog sine første skridt! Er jo næsten oppe at kysse himlen  

Anmeld

6. januar 2011

Nettemor

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Det er næsten ubegribeligt rent faktisk for drengen er jo kun lige begyndt at sove igennem og øve at stå selv uden støtte og nu til første skridt.. en periode på små 14 dage  he he og er stadigvæk sådan lidt vantro og tænker, gik han nu også.. men den er god nok. Han tog sine første skridt! Er jo næsten oppe at kysse himlen  

kan jeg godt forstå. dygtig dreng  så er det nu han begynder at rende rundt med konstante buler og blå mærker ?  men det er fedt.. der skal bare så meget hele tiden med de dejlige børn

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Såååååååååååååååååååååå stort... husk at tage billeder

Anmeld

6. januar 2011

Hasselnødden

twinboys skriver:

Såååååååååååååååååååååå stort... husk at tage billeder

Ja, hvis han lige havde sagt at han ville til at gå så havde jeg haft kameraet på mig som jeg plejer  Den bandit. Troede slet ikke han ville gøre det igen lige efter, men narret blev jeg

Anmeld

6. januar 2011

Hasselnødden

nettemor skriver:

kan jeg godt forstå. dygtig dreng  så er det nu han begynder at rende rundt med konstante buler og blå mærker ?  men det er fedt.. der skal bare så meget hele tiden med de dejlige børn

Er nok også kun så glad fordi han ligger og sover  der kommer han knapt så meget til skade, som de næste dage, uger og måneder måske nok vil medbringe når han er vågen og livlig energibombe  Huha huha...

Anmeld

6. januar 2011

Risen

Hurraa ! Hvor dejligt! Glæder mig meget til det bliver min lille piges tur, men hun skal vist først lærer at kravle ..

Anmeld

6. januar 2011

Nettemor

Er nok også kun så glad fordi han ligger og sover  der kommer han knapt så meget til skade, som de næste dage, uger og måneder måske nok vil medbringe når han er vågen og livlig energibombe  Huha huha...

ja og det hjælper ik engang at gi dem fullbody dragt på for så lærer de jo ik at passe på... men held og lykke med det. og ja husk billederne

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Ja, hvis han lige havde sagt at han ville til at gå så havde jeg haft kameraet på mig som jeg plejer  Den bandit. Troede slet ikke han ville gøre det igen lige efter, men narret blev jeg

Smiler det var bare øve trinene så frem med kameratet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.