Er så ked.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

SussieThyssen

Stort trøsteknus.

Puhha..ja det er ikke spor sjovt. Hvad der lige er gået for sig i den mands hoved ved jeg ikke, men I må se at få snakket om det, og få løst det med en afbetalingsordning på en eller anden måde.
Synes det lyder helt vildt med renter på 1500 kr om måneden
For mig at se, lyder det jo som åger.
Nå da vi ikke ved hvad det er, så er der kun en måde at råde dig på, og det er at I får snakket med det pågældende sted og finde ud af en løsning.
Og så må du som sagt få talt ud med din mand.
Husk nu aldrig at vade rundt i den sag igen eller bebrejde ham noget, men sig at at det er både første og sidste gang, at han har gemt noget for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

matryoshka

Ååh, jeg forstår virkelig godt de tanker og følelser du har!! Jeg kender godt det der med at man selv føler at man har 100% FÆLLES ansvar, mens den anden part gør tingene på sin egen måde!

Men jeg tror, som en anden allerede har sagt, at han ikke ønsker at gøre dig ked af det, og måske hellere vil beskytte dig. Jeg kender ikke din kæreste, men ved af erfaring at mange mænd har det svært med at bede om hjælp når det handler om økonomi. De kan virke som stolte og stædige.. Men i bund og grund handler det måske om at de gerne vil være forsørgere og kunne klare det selv.

Tag en snak med ham når han kommer hjem og fortæl ham hvordan du har det..  Det skal nok blive ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.