Jeg skriver som ano, da jeg virkelig er flov over vores situation.. 
Min mand har åbenbart i meget lang tid skjult en regning for mig, og den er bare blevet mega stor + 30000, han har aldrig på noget tidspunkt nævnt at han havde den regning, eller spurgt mig til råds, om jeg evt kunne hjælpe med og betale den.. Vi har i forvejen en meget stram økonomi, så der er ikke mange penge og slatte med, og lige nu bøvler jeg også med vores budget for at få det til og gå op..
Men er bare så ked af at min mand går og lyver for mig, troede da at vi var ærlige overfor hinanden og kunne snakke om alt, men det kan vi jo åbenbart ikke.. 
Da jeg konfrotere ham med at jeg har fundet regningen, så spørg jeg ham hvorfor han ikke har sagt noget, og til det sige han bare "Jamen undskyld" og så kørte han.. (Han havde en aftale) Synes godt at han kunne være blevet hjemme og fået snakket det her igennem, men åbenbart ikke..
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre?? Jeg vil på ingen måde gå fra ham, men er også blevet itvivl om jeg nogensinde kommer til og kunne stole på ham, hvis han ikke engang siger sådan noget her..
Regningen har han haft længe, tror jeg, for der kommer 1500 kr renter oveni HVER mdr... 
Ved ikke hvor jeg skal finde de penge henne, og slet ikke her efter jul..
Tak fordi jeg måtte læsse af på jer.. 
Anmeld