Er så ked.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, da jeg virkelig er flov over vores situation..

Min mand har åbenbart i meget lang tid skjult en regning for mig, og den er bare blevet mega stor + 30000, han har aldrig på noget tidspunkt nævnt at han havde den regning, eller spurgt mig til råds, om jeg evt kunne hjælpe med og betale den.. Vi har i forvejen en meget stram økonomi, så der er ikke mange penge og slatte med, og lige nu bøvler jeg også med vores budget for at få det til og gå op..

Men er bare så ked af at min mand går og lyver for mig, troede da at vi var ærlige overfor hinanden og kunne snakke om alt, men det kan vi jo åbenbart ikke..

Da jeg konfrotere ham med at jeg har fundet regningen, så spørg jeg ham hvorfor han ikke har sagt noget, og til det sige han bare "Jamen undskyld" og så kørte han.. (Han havde en aftale) Synes godt at han kunne være blevet hjemme og fået snakket det her igennem, men åbenbart ikke..

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre?? Jeg vil på ingen måde gå fra ham, men er også blevet itvivl om jeg nogensinde kommer til og kunne stole på ham, hvis han ikke engang siger sådan noget her..

Regningen har han haft længe, tror jeg, for der kommer 1500 kr renter oveni HVER mdr...

Ved ikke hvor jeg skal finde de penge henne, og slet ikke her efter jul..

Tak fordi jeg måtte læsse af på jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

jannebjerre

Kæææmpe knus

Hvad er regningen for? Altså tænker bare om det er dumme penge..?

Jeg tror han har skjult det fordi han er flov...det er jo ikk sæærlig fedt for ham..

Anmeld

6. januar 2011

Angelica

Det er jeg godt nok ked af at læse Sikke en møgsituation, og +30000 er godt nok også mange penge. Jeg kunne sikkert komme med en masse råd, men jeg er lige så sikker på, at du allerede har tænkt dem igennem og er ved at finde dine ben igen, så jeg vil egentligt bare give dig et stort kram

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Kæææmpe knus

Hvad er regningen for? Altså tænker bare om det er dumme penge..?

Jeg tror han har skjult det fordi han er flov...det er jo ikk sæærlig fedt for ham..

Jeg kan ikke rigtig fortælle hvad der er for en regning for så afsløre jeg nok mig selv..  Men ja det er en DUMME regning..

Jeg er da også tit flov over noget, men fortæller ham det da altid, men sådan er det åbenbart ikke den anden vej..

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Min mand har åbenbart i meget lang tid skjult en regning for mig, og den er bare blevet mega stor + 30000, han har aldrig på noget tidspunkt nævnt at han havde den regning, eller spurgt mig til råds, om jeg evt kunne hjælpe med og betale den.. Vi har i forvejen en meget stram økonomi, så der er ikke mange penge og slatte med, og lige nu bøvler jeg også med vores budget for at få det til og gå op..

Men er bare så ked af at min mand går og lyver for mig, troede da at vi var ærlige overfor hinanden og kunne snakke om alt, men det kan vi jo åbenbart ikke..

Da jeg konfrotere ham med at jeg har fundet regningen, så spørg jeg ham hvorfor han ikke har sagt noget, og til det sige han bare "Jamen undskyld" og så kørte han.. (Han havde en aftale) Synes godt at han kunne være blevet hjemme og fået snakket det her igennem, men åbenbart ikke..

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre?? Jeg vil på ingen måde gå fra ham, men er også blevet itvivl om jeg nogensinde kommer til og kunne stole på ham, hvis han ikke engang siger sådan noget her..

Regningen har han haft længe, tror jeg, for der kommer 1500 kr renter oveni HVER mdr...

Jeg vil ikke male fanden på væggen, men jeg synes det lyder som om der ligger noget bag... har han tendes til at spille?

Jeg håber i får talt om det, det må være rigtig hårdt.

Anmeld

6. januar 2011

Kvindemin

Øv, jeg husker tilbage på vores de første år sammen. Vi havde samme problem. Dog ikke så stort et beløb, men det med at have gemte/skjulte regninger, holde ting hemmeligt og bare se lidt løst på det Det kunne jeg simpelthen ikke leve med, og bleb stik tosset. I dag vil det godt nok også gøre mig ked af det.. Tanken om man er så tæt, og så skal sådan en skide regning komme imellem to parter. havde din mand bare sagt det til dig, spurgt dig til råds, så måtte i jo finde ud af det sammen.
Syntes du skal tage en stille og rolig snak med din mand om det, han må gerne se hvor skuffet og ked af det du er.
STOR krammer

Anmeld

6. januar 2011

Filippa & Liva

Kan godt forstå du er ked... Sender dig lige et stort knus!

Jeg tror ikke din mand har skjult regningen for dig, fordi han på nogen måde ville lyve eller såre dig.

Tværtimod tror jeg at han har skjult den for dig, for at "beskytte" dig.. Når jeg skriver "beskytte" dig mener jeg at han ikke ville gøre dig ked af det, ved at vise dig regningen..

Du skriver at I i forvejen har en ret stram økonomi, så måske blev han selv ked og flov over at få den regning, at han ikke vidste hvad han skulle gøre og dermed gemte den for dig.

Håber I får det løst sammen..

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Jeg kan ikke rigtig fortælle hvad der er for en regning for så afsløre jeg nok mig selv..  Men ja det er en DUMME regning..

Jeg er da også tit flov over noget, men fortæller ham det da altid, men sådan er det åbenbart ikke den anden vej..

kan godt forstå du er ked af detMen mænd er generelt mere flove end kvinder..

Havde det været mig mand, så var jeg nok mere blevet tosset og så sagt, at det er der ikk noget at gøre ved, vi må finde en måde at betale den på...

Anmeld

6. januar 2011

Pena

Anonym skriver:

Årh ha. Ikke sjovt.

Det allerbedste man kan gøre i sådan en situation, er straks at kontakte kreditoren, og bede om en afbetalingsordning. Det er de aller fleste villige til, og så slipper man for RKI og al muligt.

Ved ikke om det er muligt nu, men prøv det. Altså regningen forsvinder jo ikke af sig selv. Så at ignorere den er det værste man kan gøre. Ja disse ord er henvendt til din mand.

Håber I kan tale om det. Det er SÅ vigtigt at kunne tale åbent om økonomi.

Anmeld

6. januar 2011

Mi

Hvordan du reagere på dette overfor din mand viser jo ham om han en anden gang kan stole på dig. Så du må jo sige til og vise ham, at han kan stole på dig og ikke skal fortie noget så vigtigt.

Personligt ville jeg blive tosset hvis min mand klattede så mange penge væk, det ville jeg nok ikke sådan lige tilgive med det samme. Men hvis pengene ikke bare er brugt på lir og pjat, så er der jo ikke grund til at være gal på ham.

Tal med ham. I forhold til at få regningen betalt, så må i lave en afdragsordning med dem eller låne pengene i banken, hvis i ikke kan betale den her og nu.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.