Ferie på Bornholm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Charlotte Wberg

Tulipan skriver:

Hvis vi skal afsted skal det nok være med egen bil

Uhh så er det ca 1500 kr for bil med op til 5 personer...

Googl bornholmstrafikken, så er alle deres priser på de forskellige muligheder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Manakauapo

Fines mor skriver:

Vi har undersøgt en del ang. Bornholm, men stoppede også pga. transporten og opholdet.

Eks. så kostede transporten fra Fyn tæt på 4000 kr. med 2x bro, færge og benzin i industriferien. :-(

Alle de steder vi kiggede på var vildt dyre, helt op til 8-9.000 kr. for 1 uge!!! PÅ nogle campingpladser så vi, at man kunne leje en campingvogn for næsten 5000 kr. :-( (Men det var så med færge og bro fra sjælland)

Vi kom fra det, for så vil vi hellere kører ned i Europa for de mange penge.

Prøv at kig lidt på pakkerejserne hos Sanne' Familiecamping

http://www.familiecamping.dk/site/Getfile.asp?Id=89

Anmeld

6. januar 2011

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Prøv at kig lidt på pakkerejserne hos Sanne' Familiecamping

http://www.familiecamping.dk/site/Getfile.asp?Id=89

Jep men jeg vil ikek give så mange penge for 1 uge!!!!! I FUC... DK

Anmeld

6. januar 2011

Fines mor

Fines mor skriver:

Jep men jeg vil ikek give så mange penge for 1 uge!!!!! I FUC... DK

Vi har ikke en CV, og manden vil ikke i telt - så det er YT :-)

Anmeld

6. januar 2011

Oxydation

Jeg bor på bornholm

Her er rigtig dejligt

Anmeld

6. januar 2011

Cris

Ja, vi har et sommerhus på bornholm. Det er bare overdosis af friske og havluft, motion og hygge! Det ville vi anbefale

Anmeld

6. januar 2011

Oxydation

Tulipan skriver:

Hvis vi skal afsted skal det nok være med egen bil

Der er forresten 75% rabat på færgebilletter med den langsomme færge til og med 15 juni

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

Oxydation skriver:

Jeg bor på bornholm

Her er rigtig dejligt

Ej hvor hyggeligt kæresten har aldrig været på bornholm så tænkte at det kunne være et godt sted

Anmeld

7. januar 2011

Tanja84

Jeg er selv født og opvokset på Bornholm. Flyttede til Sjælland for knap 7 år siden. Bornholm er såååå skønt om sommeren, og et fantastisk sted for jeres lille dreng på 3 år. Bla. Joboland som allerede er nævnt, er et fantastisk sted for en søn i din alder. Det kan være rigtig dyrt at komme over med bil. Men undersøg evt. om ikke I kan få det der hedder røde billetter (på bornholmstrafikken.dk)

Jeg har netop bestilt færgebillet til senere i denne måned, og vi kommer tur/retur med bil for knap 800 kr. Så kommer der naturligvis bro og benzin ved siden af.

Iiiihhh glæder mig så meget til at komme derover igen og besøge min farmor og bedstefar. Har ikke været på Øen i 2 år nu, så bliver dejligt at kommer derover... også selvom det er om vinteren.

Har I nogen beswtemte ønsker om hvor og hvad I gerne vil bo i? For kan måske skaffe rabat på sommerhus og campingvogn. Kommer naturligvis an på hvornår I gerne vil derover.

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

Tanja84 skriver:

Jeg er selv født og opvokset på Bornholm. Flyttede til Sjælland for knap 7 år siden. Bornholm er såååå skønt om sommeren, og et fantastisk sted for jeres lille dreng på 3 år. Bla. Joboland som allerede er nævnt, er et fantastisk sted for en søn i din alder. Det kan være rigtig dyrt at komme over med bil. Men undersøg evt. om ikke I kan få det der hedder røde billetter (på bornholmstrafikken.dk)

Jeg har netop bestilt færgebillet til senere i denne måned, og vi kommer tur/retur med bil for knap 800 kr. Så kommer der naturligvis bro og benzin ved siden af.

Iiiihhh glæder mig så meget til at komme derover igen og besøge min farmor og bedstefar. Har ikke været på Øen i 2 år nu, så bliver dejligt at kommer derover... også selvom det er om vinteren.

Har I nogen beswtemte ønsker om hvor og hvad I gerne vil bo i? For kan måske skaffe rabat på sommerhus og campingvogn. Kommer naturligvis an på hvornår I gerne vil derover.

Havde håbet på et sommershus og så en gang til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.