Ferie på Bornholm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.788 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Vingummien

Nogle der har erfaringer med det?

Kunne helt vildt godt tænke mig at komme derover til sommer. Min knægt er knap 3 til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Charlotte Wberg

Tulipan skriver:

Kunne helt vildt godt tænke mig at komme derover til sommer. Min knægt er knap 3 til den tid

Jeg er på Bornholm et par gange i året... er dog efterhånden 1 år siden jeg var der sidst...

Men hvilke erfaringer søger du... er opvokset på øen og flyttede derfra for 10 år siden... Tager der til hver sommer som minimum, dette holdt dog ikke i sommers da der lige var et bryllup der skulle finanseres...

Anmeld

6. januar 2011

Vingummien

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er på Bornholm et par gange i året... er dog efterhånden 1 år siden jeg var der sidst...

Men hvilke erfaringer søger du... er opvokset på øen og flyttede derfra for 10 år siden... Tager der til hver sommer som minimum, dette holdt dog ikke i sommers da der lige var et bryllup der skulle finanseres...

Jamen om det er et godt sted at holde ferie med den alder. Og evt priser om hvad det koster ar tage derover. Bor selv i randers. Er nemlig slet ik god til at søge på sådan noget

Anmeld

6. januar 2011

JulieE

Tulipan skriver:

Bornholm er et fantastisk sted at holde ferie Min mand er ½ bornholmer og vi er på Bornholm hver sommer 

For mine børn erd et blevet sådan at vi ikke har haft sommerferie, hvis vi ikke har været i sommerhuset på Bornholm

Det kan klart anbefales at tage til Bornholm med børn. der er mange forskellige ting at lave og gode børnevenlige badestrande

Anmeld

6. januar 2011

helora

Det er rimelig dyrt at holde ferie på Bornholm i industriferien. Jeg ved, at forskellige campingpladser lejer feriehytter/villatelte/campingvogne ud. Du kunne jo prøve at tjekke det ud på nettet.

Der er bare så skønt på Bornholm om sommeren. Sidste sommer boede vi i Gudhjem/Melsted, som er mit yndlingssted, og da var vores piger 3 år og havde muligheden for at bade og gå hyggeture i byen. De elskede det.

Hvis I kan være uafhængige af bil, så tror jeg faktisk, at det billigste er at flyve derover, men ellers er der færge til Rønne fra både Køge og Ystad i Sverige. Prøv at tjekke priserne på nettet.

Anmeld

6. januar 2011

JulieE

Tulipan skriver:

Jamen om det er et godt sted at holde ferie med den alder. Og evt priser om hvad det koster ar tage derover. Bor selv i randers. Er nemlig slet ik god til at søge på sådan noget

Jeg har set flere steder, at man kan købe sådan nogle pakkerejser, med bro, færge og sommerhus. Ellers prøv at kigge:

http://www.folkeferie.dk/da/Ferie-i-Danmark/Bornholm/

Anmeld

6. januar 2011

Charlotte Wberg

Tulipan skriver:

Jeg synes det er fantastisk, men dyrt i forhold til at det er i Danmark...

Min datter har været glad for at komme derover siden hun var lille... Luften er anderledes, naturen er rig, strandene er overalt... Joboland som er deres største forlystelsespark er for mindre børn så én på 3 år ville synes det er sjov... Min er nu 10 år og synes ikke Joboland lever op til forlystelsespark mere hehe... Tivoli, bonland og legoland...

Bornholmerbus koster 265,00 kr. pr. vej for en voksen, børn under 12 er gratis men skal oplyses.

Toget koster vidst lidt mere, er ikke sikker...

Anmeld

6. januar 2011

Vingummien

Charlotte Wberg skriver:

Jeg synes det er fantastisk, men dyrt i forhold til at det er i Danmark...

Min datter har været glad for at komme derover siden hun var lille... Luften er anderledes, naturen er rig, strandene er overalt... Joboland som er deres største forlystelsespark er for mindre børn så én på 3 år ville synes det er sjov... Min er nu 10 år og synes ikke Joboland lever op til forlystelsespark mere hehe... Tivoli, bonland og legoland...

Bornholmerbus koster 265,00 kr. pr. vej for en voksen, børn under 12 er gratis men skal oplyses.

Toget koster vidst lidt mere, er ikke sikker...

Hvis vi skal afsted skal det nok være med egen bil

Anmeld

6. januar 2011

Manakauapo

Kan helt klart anbefale Sannes Familiecamping lidt uden for Gudhjem! Der er super skønt.

Vi var der i sommers, og min søster og svoger var der på samme tid. Og de havde deres børn med, der på det tidspunkt var 3 måneder og 5 år. Og det var super skønt. Super skønne faciliteter

Anmeld

6. januar 2011

Fines mor

Vi har undersøgt en del ang. Bornholm, men stoppede også pga. transporten og opholdet.

Eks. så kostede transporten fra Fyn tæt på 4000 kr. med 2x bro, færge og benzin i industriferien. :-(

Alle de steder vi kiggede på var vildt dyre, helt op til 8-9.000 kr. for 1 uge!!! PÅ nogle campingpladser så vi, at man kunne leje en campingvogn for næsten 5000 kr. :-( (Men det var så med færge og bro fra sjælland)

Vi kom fra det, for så vil vi hellere kører ned i Europa for de mange penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.