Hjææææææææælp!! (craving)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

tine1985

Gittemor09 skriver:

det var så lidt.. mener at stadiol (staves) har dem også...

Tak! Bor godt nok midt i kbh, hvor der er langt til nærmeste statoil (tror jeg nok det er ) Men ok, hvis ik jeg finder dem andre steder, kan det selvfølgelig være at jeg bliver desperat nok til at finde en Da jeg var på Island over julen, fik jeg en dag sådan en lyst til lagkage med vanilie creme og bananer. Og de jeg fandt ud af at dette var umuligt at opdrive, var jeg virkelig ved at sætte mig ned og tude! Var helt knust!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Gittemor09

tine1985 skriver:

Tak! Bor godt nok midt i kbh, hvor der er langt til nærmeste statoil (tror jeg nok det er ) Men ok, hvis ik jeg finder dem andre steder, kan det selvfølgelig være at jeg bliver desperat nok til at finde en Da jeg var på Island over julen, fik jeg en dag sådan en lyst til lagkage med vanilie creme og bananer. Og de jeg fandt ud af at dette var umuligt at opdrive, var jeg virkelig ved at sætte mig ned og tude! Var helt knust!!

mon ikke man kan finde dem på de fleste tankstationer.. det må vi håbe for dig.. for det går ikke at du bliver skuffet og ked af det igen..

for når man sætter sig for noget vil man bare have at det sker

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Gittemor09 skriver:

mon ikke man kan finde dem på de fleste tankstationer.. det må vi håbe for dig.. for det går ikke at du bliver skuffet og ked af det igen..

for når man sætter sig for noget vil man bare have at det sker

Lige præcis! De er nogle stædige nogle, de graviditetshormoner!!!

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

tine1985 skriver:

Lige præcis! De er nogle stædige nogle, de graviditetshormoner!!!

kender det godt.. havde altid lyst til de ting der selvfølgelig ikke var i huset.. og kunne begynde at tude hvis jeg ikke lige kunne få fat i det.. hihi...

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Gittemor09 skriver:

kender det godt.. havde altid lyst til de ting der selvfølgelig ikke var i huset.. og kunne begynde at tude hvis jeg ikke lige kunne få fat i det.. hihi...

Hehe. Det siger jeg lige videre til kæresten så han kan se at det ik bare er mig der er helt skør

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

tine1985 skriver:

Hehe. Det siger jeg lige videre til kæresten så han kan se at det ik bare er mig der er helt skør

fik også min x-kæreste(sofies far) til at stå op kl. 1 om natten og lave pandekager til mig.. var lækkersulten, og havde plukveer.. da han så endelig er færdig med at lave en stak pandekager til mig var jeg faldet i søvn på sofen... upser

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Gittemor09 skriver:

fik også min x-kæreste(sofies far) til at stå op kl. 1 om natten og lave pandekager til mig.. var lækkersulten, og havde plukveer.. da han så endelig er færdig med at lave en stak pandekager til mig var jeg faldet i søvn på sofen... upser

Haha!! Genialt!!! Så slem er jeg dog ik endnu Men det skal vel nok komme i takt med at maven vokser

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

tine1985 skriver:

Haha!! Genialt!!! Så slem er jeg dog ik endnu Men det skal vel nok komme i takt med at maven vokser

hihi var heller ikke så populær om morgenen.. men så kunne jeg da få dem med syltetøj og sirup på

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

6. januar 2011

twinboys

Bentasil ej sådan en kunne jeg da godt lige snuppe nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.