Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tine1985 skriver: Hej piger!!!Håber virkelig at i kan hjælpe mig, for er ved at blive skør!!Jeg har virkelig meget lyst til en særlig slags halspastiller, men kan bare ikke huske hvad de hedder og er i tvivl om de stadig eksisterer!!Det er sådan en rund rød en, som ligner lidt en hård vingummi. De kommer i en metalagtig pose som er sølvfarvet, og så er der en tegning udenpå med den røde 'pastil' iført et grønt tørklæde. Ringer det nogle klokker overhovedet?? Mener også de fås i gul...Håber bare en af jer har lidt info omkring disse små runde mirakler, som jeg bare MÅ have!!!
Hej piger!!!Håber virkelig at i kan hjælpe mig, for er ved at blive skør!!Jeg har virkelig meget lyst til en særlig slags halspastiller, men kan bare ikke huske hvad de hedder og er i tvivl om de stadig eksisterer!!Det er sådan en rund rød en, som ligner lidt en hård vingummi. De kommer i en metalagtig pose som er sølvfarvet, og så er der en tegning udenpå med den røde 'pastil' iført et grønt tørklæde. Ringer det nogle klokker overhovedet?? Mener også de fås i gul...Håber bare en af jer har lidt info omkring disse små runde mirakler, som jeg bare MÅ have!!!
Min veninde siger: Bentasil, og når man googler dem i billeder ser posen sådan ud
Enayia skriver: Min veninde siger: Bentasil, og når man googler dem i billeder ser posen sådan ud
de hedder bentasil og er super gode...
tine1985 skriver: Sig tak til din veninde! Ved hun tilfældigvis også hvor jeg kan købe dem?
Sig tak til din veninde! Ved hun tilfældigvis også hvor jeg kan købe dem?
Nej, men jeg plejede at købe dem i spar Er selv vild med dem
Herovre hos os på Fyn kan du da få dem både i Superbrugsen og på vores Shelltank i Ørbæk KærligstSussie
tine1985 skriver: Uh, tak for svarene piger!!! Ligger lige ruten omkring super brugsen og et par kiosker, når jeg ska i biffen og se klovn i aften. For nu ved jeg da klart hvad der skal guffes til filmen Tusind tak for hjælpen piger! Hva skulle man gøre uden jer
Uh, tak for svarene piger!!! Ligger lige ruten omkring super brugsen og et par kiosker, når jeg ska i biffen og se klovn i aften. For nu ved jeg da klart hvad der skal guffes til filmen Tusind tak for hjælpen piger! Hva skulle man gøre uden jer
det var så lidt.. mener at stadiol (staves) har dem også...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128