Hjææææææææælp!! (craving)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.038 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

tine1985

Hej piger!!!Håber virkelig at i kan hjælpe mig, for er ved at blive skør!!Jeg har virkelig meget lyst til en særlig slags halspastiller, men kan bare ikke huske hvad de hedder og er i tvivl om de stadig eksisterer!!Det er sådan en rund rød en, som ligner lidt en hård vingummi. De kommer i en metalagtig pose som er sølvfarvet, og så er der en tegning udenpå med den røde 'pastil' iført et grønt tørklæde. Ringer det nogle klokker overhovedet?? Mener også de fås i gul...Håber bare en af jer har lidt info omkring disse små runde mirakler, som jeg bare MÅ have!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Fru'Rugaard

Dem kan man stadig få, men sikkert kun i et minimarked
Kan ikke huske hva de hedder, men ved at man stadig kan få dem

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Årh, tusind tak for svar!! Min geniale mor kom har lige skrevet til mig at de hedder bentasil Synes det er 100 år siden jeg sidst har set dem, men dejligt at vide at de stadig eksisterer. Jeg må på jagt!!!

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

tine1985 skriver:

Hej piger!!!Håber virkelig at i kan hjælpe mig, for er ved at blive skør!!Jeg har virkelig meget lyst til en særlig slags halspastiller, men kan bare ikke huske hvad de hedder og er i tvivl om de stadig eksisterer!!Det er sådan en rund rød en, som ligner lidt en hård vingummi. De kommer i en metalagtig pose som er sølvfarvet, og så er der en tegning udenpå med den røde 'pastil' iført et grønt tørklæde. Ringer det nogle klokker overhovedet?? Mener også de fås i gul...Håber bare en af jer har lidt info omkring disse små runde mirakler, som jeg bare MÅ have!!!

Min veninde siger: Bentasil, og når man googler dem i billeder ser posen sådan ud

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Enayia skriver:

Min veninde siger: Bentasil, og når man googler dem i billeder ser posen sådan ud

Sig tak til din veninde! Ved hun tilfældigvis også hvor jeg kan købe dem?

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

de hedder bentasil og er super gode...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

tine1985 skriver:

Sig tak til din veninde! Ved hun tilfældigvis også hvor jeg kan købe dem?

Nej, men jeg plejede at købe dem i spar Er selv vild med dem

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

tine1985 skriver:

Herovre hos os på Fyn kan du da få dem både i Superbrugsen og på vores Shelltank i Ørbæk

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

tine1985

Uh, tak for svarene piger!!! Ligger lige ruten omkring super brugsen og et par kiosker, når jeg ska i biffen og se klovn i aften. For nu ved jeg da klart hvad der skal guffes til filmen Tusind tak for hjælpen piger! Hva skulle man gøre uden jer

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

tine1985 skriver:

Uh, tak for svarene piger!!! Ligger lige ruten omkring super brugsen og et par kiosker, når jeg ska i biffen og se klovn i aften. For nu ved jeg da klart hvad der skal guffes til filmen Tusind tak for hjælpen piger! Hva skulle man gøre uden jer

det var så lidt.. mener at stadiol (staves) har dem også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.